Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Kommande firmwares till 7025?

Kommande firmwares till 7025?

Hej!
    Vet någon om det kommer några nya fräscha firmwares till DM7025 inom kort?

Finns en hel del på 500'an som jag saknar på 7025'an... Hade det inte varit för den inbyggda hårddisken i 7025 skulle jag nog stanna kvar hos 500'an... Den är stabilare, enklare och bättre i menyerna m.m...

Så frågan åter igen, vet någon något om firmwareutvecklingen på 7025'an?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Där händer saker hela tiden... Men det släpps inte images bara för dom fixar nån sak... Dom väntar ett tag tills det händ ett par olika saker sen släpper dom en ny image... CVS images kommer lite då och då och är typ rena images direkt från Dream Multimedia... Gemini's image för 7025 är enligt mig den bästa imagen för DM7025 idag... Och jag har hört lite rykten om att där är en ny version av Gemini2 på gång... Dock bekräftar jag inte dessa... Så det är bara att vänta och se...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Har du testat Neutrino's nyårsversion?
    Hur är Neutrino i övrigt?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Neutrino är en annan mjukvara som inte bygger på Enigma... Så du kommer få problem med att få vissa plugins att fungera under den...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger

Nice! Tack!

Liknande ämnen

1. ang nds till 7025+
    Av tonysat99 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-29, 18:22
  2. DM 7025 till HD
    Av EzEd i forum Dreambox
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 18:19
  3. Strömma till 7025?
    Av inmatus i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 17:50
  4. Nya firmware till 7025
    Av snake i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 17:04
  5. Vilken HDD till min 7025
    Av Kelle i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 22:26

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss