Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: MOSC med letitbe

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

MOSC med letitbe

Hej allihopa!!

Jag har försökt att göra ett MOSC kort till COMHEM och alltfungerar utom PPV. När jag trycker på ENVOI så kommer felmedelande 9100 upp och inte 9000 som jag får på de andra ändringarna.
    Vad är fel? Har COMHEM lagt några spärrar på kortet eller är det så att PPV med MOSC inte fungerar längre.

Jag tryckte på

supprimer sen envoi.
    Sen la jag in 1000 poletter under jetons och ett slutdatum på 2107 eller någonting...sen commander och envoi...sen kan du trycka på nombre actuel och se hur många poletter du har...Detta ska fungera men se upp så att du inte gör någonting dumt...Det kortet jag har laborerat på är ett gammalt...Det är alltid bättre att läsa av och göra ett pirat istället

Inga rättigheter vid PPV

Tack för hjälpen men nu står det på PPV kanalerna att jag inte har några rättigheter. Det var väl det jag ändrade med Letitbe. Alla andra kanaler fungerar bra.
    Jag använder förresten ett gammalt kort precis som du gör. Ser nu ut som om jag har lagt in mitt meddelande i fel forum :roll:

Liknande ämnen

1. mosc med letitbe
    Av ponjac i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-23, 21:02
  2. Mosc????
    Av connyp59 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-19, 20:28
  3. [LÖST] Söker Letitbe 5.6
    Av Janne_a i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 23:02
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-11, 17:21
  5. [LÖST] LetItBe
    Av zippers i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-08, 10:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss