Tja.

För ungefär 2-3 veckor sen så funkar det inte att öppna min mail bl.a när man klickar på pop-upen eller det kuvert som finns på msn..

Timglaset kommer upp men sedan händer inget mer..

Det funkar inte heller när man gått in manuellt via explorer in till sin inkorg o ska exempelvis Activera ett Forumskonto när man klickar på den länk dom skickar..

Ja nästan inga länkar kommer upp...samma sak gäller en vis poker klient där jag klickar på att aktivera kontot..så kommer inte aktiverings rutan upp...

Någon som har en ide på hur man fixar till detta?

Vill bara säga att jag använder mig av Windows XP.. Har fortfarande IE 6 och Fire Fox 2.0

Tittade lite i Tilläggskomponenter i IE 6...det är väldigt får tilläggskompinenter just nu jämfört när man tittar vilka som tidigare används av IE..

Vette fan om det har nått me saken o göra eller ej..och om allt kanske löser sig om jag laddar ner o installerar IE 7




Drog ner IE 7 till slut eftersom man inte fick nått svar... då funkade länkarna o så... men när jag gick in på Hotmail så kunde jag inte läsa mailen utan kastades ut igen...

Lösningen på det var att gå in på Zonalarm och tilllåta 3:e partens cookies samt private header för Hotmail o msn..