Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Emitor T-20 - bra eller dålig?

Emitor T-20 - bra eller dålig?

[font=Times New Roman] [/font]Som nykomling här så har jag försökt att leta fram åsikter om Emitor T-20 - men inte funnit så mycket.
    Är det någon som har erfarenhet av T-20:en?
    Enligt de flesta tester jag läst får den fina vits ord men på något forum så är det lika delar tummen upp och tummen ner...
    Vad säger Ni?

Jag köpte en sådan förra sommaren när jag packade ner min projektor ut till landet (fotbolls-VM). Installation var busenkel och först intrycket var att menyer var proffsiga och snabba. Dock så gick boxen sönder efter ungefär en timmes användande (vilket medförde att vi justerade antenner och dylikt i en hel dag innan vi insåg att boxen var trasig, men det är en annan historia).

Så mina intryck är kanske inte så mycket att ta fasta på. Tänkte nog köpa en sådan ut till landet i varje fall, nu när det är ett måste (eftersom jag lämnade tillbaks den trasiga).

Kvaliteten verkar alltså vara lite sisådär. Har en kompis som köpte en sådan som också la av alldeles för fort.
    VU+ Solo 4K, VTi
    DM8000HD-SSST, LT The Fifth Campaign SP8
    DM800HD-S, LT The Fifth Campaign SP8
    DM600PVR-S, Gemini 4.60
    DM500T, Gemini 4.60
    DM500C, Gemini 4.50
    Wavefrontier T55 (28.2E, 19.2E, 13E, 5E, 0.8W)
    Viasat
    Comhem

Tack för svaren!

Jag har nu fått en T-20 för att testa den!
    Den rockar ju hur fett som helst!
    Bilden är kanon!
    Tar emot signalen(80%) från sändaren som befinner sig c:a 8 mil fågelvägen härifrån!
    Å signalkvalitén är nära på topp (enl. burkens egen mätning)
    Om den håller en vecka utan strul så slår vi (polare & grannar som behöver box) till!
    Då blir det en tio-pack till ett riktigt kalaspris! 500 kr/st! (Ordinarie pris 895 kr/st)

MVH
    Johan

Ps: Är det någon som har mera erfarenheter? Både + & - !?

Liknande ämnen

1. dm800 dålig snr
    Av fujifilm i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 12:32
  2. Dålig signal
    Av fox i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-27, 09:13
  3. Dålig bild ?!?
    Av ridgen i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-22, 07:10
  4. Dålig stämning
    Av Pudde67 i forum Com Hem
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-05-16, 10:56
  5. dålig singnal
    Av Evex i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 21:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss