Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Spänna musklerna?!

frukarlsson
    Gäst

Spänna musklerna?!

Skriver det här i övrigt eftersom det egentligen inte har med viasat,boxer,conax eller comhem att göra! eller har det? Jag var nyss inne och tittade på ett inlägg i viasat och blev bestört när jag fick se att man hade blivit tvungen att låsa, bara för att några hade börjat spänna musklerna :shock: jag trodde att det här var ett ställe där vi byter info med varandra och inte att vi måste överglänsa. Jag är 30 snart :-( och tjej(tant) och inte särskilt hitech, men kan kanske hjälpa till med lite info då och då om dom olika kodningarna som används. Och jag vänder mig med förtroende till alla er andra oavsett ålder eller kunnighet. Det är ju vi pirater mot bolagen, så det är dumt om vi börjar vända oss mot varandra :!: har ni inget snällt att säga, säg ingenting alls

Håller med dig totalt frukarlsson!
    Själv har jag uppmanat folk på forumet att tänka efter före.
    Ironi och satir fungerar inte i skrift, samt precis som du säger, har man inget att säga så var TYST!
    Kanske börjar vi bli gamla, själv är jag i år 27, men det är ju ingen ålder på en häst eller hur?

Mvh CHBG

Hur menar du med att låsa?? Att ett inlägg låses??

//Stimo

Att ni låser tråden. :roll:

_-* Alvar*-_

Ofta är anledningen till att jag låser en tråd är för att någon har ställt en fråga i stil med "Varför får jag inte ticket AU" De finns en massa frågor och svar på just de ämnet. Då skriver jag att den frågande får söka på forumet först (Vet att svaret finns) sen så låser jag ämnet därför att om jag inte gör de så skiter dom flesta i mitt inlägg och svarar ändå!

Då får vi hur många inlägg som helst om handlar om samma sak.... helt onödigt! Tillslut tröttnar folk på att de ställs samma frågor hela tiden och lämnar, ellet slutar svara helt och hållet! Så för att allt ska vara så smidigt som möjligt för alla och efter som många inte förstår att man ska söka och inte svara om någon crew ber dom söka så får vi låsa

//Stimo

jag har för mig att den som låste tråden förklarade varför han gjorde det...
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss