Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 32

Ämne: Kvar hos Viasat?

  1. #1

    Kvar hos Viasat?

    Mitt abonnemang med Viasat går ut i höst. Då kommer jag, som det känns nu, att byta till boxer.

    Min fråga till er andra är:

    Hur kommer ni göra när ert abonnemang går ut?
    * Stanna kvar hos Viasat?
    * Byta, i så fall till va då?

  2. #2

  3. #3
    Teckna nytt bättre abbonemang erbjudande första året +lite extra.

  4. #4
    jag gå därifrån direkt.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  5. #5

    därifrån! Viasat har inte gjort annat en att jävlas med sina kunder!

  6. #6
    jag kommer gå från viasat så fort jag har möjlighet nu i MAJ .

  7. #7
    Har inte saknat viasat en sekund efter det jag lämnade dom för ett år sedan till förmån för Boxer. Tänkte även avsluta CanalDigital och bara köra med Boxer, men är lite besviken på
    sämre bild jämfört med CD. Så nu lutar det åt att jag behåller CD och avslutar Boxer när bindningstiden är slut. :wink:

  8. #8
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Tja, Boxer ska ge lika bra bild som CD och Viasat, men det man måste se upp med är att ha bra signal. Kan kräva man byter antenn (iofs ska man göra det i alla fall).

    Fördelen med boxer är ju TV3 och Kanal 5. Fast de känner dom flesta redan till. Sedan har boxer ganska bra kanaler.

    De som gör mig besviken är att inte CD och Viasat slår sig ihop till en enda leverantör, då skulle dom ha många fler kanaler än boxer lätt. Så då skulle dom som vill ha många kanaler kunna köra det och dom som nöjer sig med Boxer grundutbudet + extra bas för 150kr månden köra det.

    sodertalje har du inget behov av Kanal 5 vänta ett tag och kolla om priserna ändras. Snart blir det digitalt i stockholm och då lär det bli ett satans liv från alla som inte kan ta in boxer och priserna lär sjunka kanske.

  9. #9
    Jag förstår inte! Ni tecknar abb hos Viasat men ni är besvikna varför? Vad har viasat gjort för not som inte CD gjort med sina kunder.

  10. #10
    Nja, det är stor skillnad mellan mark- och satellitsändt. Boxers bild är rent kladdig förutom på
    kanal 1 och 2 men även dom ligger långt bakom satellitversionerna.
    :shock:

Liknande ämnen

  1. Endast tre kanaler kvar
    Av Simpabimpa i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-19, 06:23
  2. Sagt upp Viasat men har kort kvar.
    Av glasfar i forum Övrigt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 17:04
  3. Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 01:02
  4. Få aktiva andvändare kvar
    Av ZxD i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-07-19, 23:06
  5. PPV försvann men dom andra är kvar?
    Av Storm i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-18, 16:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss