Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: kodsystem

  1. #1

    kodsystem

    Tjena

    Jag har funderat på att köpa en viasat-box, är det lönt att göra det nu, med tanke på det nya kod-systemet?
    Vilken box ska jag isf välja? som man vet iaf kommer att klara av det nya systemet även om inte kortet gör det.

  2. #2
    Hör med Viasat kanske 8)
    Skämt åsido, vet faktiskt inte men ett säkert kort är väl att köpa en box som är godkänd av dem?

    Mvh CHBG

  3. #3
    bara du köper en med cam platser kan du va lugn. (det ska komma camar till videoguard när dom byter.)
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #4
    Kanske låter helt konstigt, men jag vet faktiskt inte vad cam-platser är... ops:

  5. #5
    Camplatser är utrymme där man kan stoppa in ett PMCIAkort eller vad det nu heter 8) för att där sedan stoppa sitt programkort som man får av viasat eller CD.
    På 9802 finns det en plats där man kan stoppa kortet direkt i boxen och en där man måste ha en CAM för att kunna få kortet att passa.
    Förstår du vad jag menar?

    Kommer det att komma videoguardcammar?
    Hur ska man kunna se på CD & Viasat om de gör så?
    OBS, jag betalar för bägge samt köpt boxen via viasat för att kunna se bägge, ska bli roligt & se hur Viasat löser detta!?!?

    Mvh CHBG

  6. #6
    ok, jag fattar
    tack för hjälpen

Liknande ämnen

  1. Ang Boxer och byte av kodsystem
    Av Morbid i forum Boxer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-02-19, 15:07
  2. Emu och olika kodsystem.
    Av dbss i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-29, 19:56
  3. Nytt kodsystem
    Av tubbe i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-11-05, 08:54
  4. Conax kodsystem
    Av viper550 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-08-14, 22:12
  5. via** nya kodsystem??
    Av gunnar i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-01, 12:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss