Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 48

Ämne: ucs

  1. #1
    niltz
    Gäst

    ucs

    jag vet att det finns många här som söker på ucs. jag undrar bara hur många keys ni söker i sekunden, vill veta om jag själv söker långsamt eller snabbt. själv kör jag ca 8000keys/s

  2. #2
    Beror helt på vad du har för processor i din dator.
    Har själv 1 PIII 1Ghz som ligger på 4700-4800keys/sec så du har en rätt ny dator va?
    Sen att jag söker på jobbet med 9 andra datorer hjälper ju till 8) :lol:
    De är PIII 800Mhz som söker ca 3800keys/sec

    Mvh CHBG

  3. #3
    759 Mkeys.. Ganska skumt faktiskt, för några dagar sen låg den på ungefär 9000 KKeys (och hade gjort det konstant sen jag började köra).. Min dator måste ha blivit snabbare utan att jag gjort något =D

    Det är ju rätt stor skillnad på 9000k och 759m.. Undrar om man kan lita på Keyfinder 4.4 egentligen..

  4. #4
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av pepzi
    759 Mkeys.. Ganska skumt faktiskt, för några dagar sen låg den på ungefär 9000 KKeys (och hade gjort det konstant sen jag började köra).. Min dator måste ha blivit snabbare utan att jag gjort något =D

    Det är ju rätt stor skillnad på 9000k och 759m.. Undrar om man kan lita på Keyfinder 4.4 egentligen..
    Vete fan vad om det egentligen stämmer det där.
    Men du kan ju kolla på Vkeys-forumet, där finns ju en lista på Processorer och vilken fart du borde ha. Ligger du under = Dåligt, Ligger du över= BraBra

  5. #5
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Det verkar vara såhär: När man kör Via2 Areor, så är det "K" , men vid bbcprime så verkar det vara "M".

    Så är det för mig iaf.. :P

    Undra varför..

  6. #6
    niltz
    Gäst
    jo min dator är ganska ny. har en amd 2200+. hur många areor har ni sökt?

  7. #7
    2 st. fattar inte riktigt det där med att dela ut mks och ops. hur länge ska dom ligga över 50 % innan man får förtroendeökning? har lagt ut en del nu =)

  8. #8
    Samma för mig men jag har sökt lite fler areor... :evil:

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av johndoe
    2 st. fattar inte riktigt det där med att dela ut mks och ops. hur länge ska dom ligga över 50 % innan man får förtroendeökning? har lagt ut en del nu =)
    Så fort dom är över 50 så hamnar poängen i timelock. Sen kan du ju bara få 30 från mk sharing och 30 från op sharing.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  10. #10
    Gillar inte riktigt hur time locken funkar :-(
    Har över 50 i time lock nu... segt o vänta ut :roll:
    o sjunker nyklarna under 51 så blir man ju av med trust pointsen :evil:
    Hur hög trust lvl måste man ha för att komma in på forumet :?: :roll: :?:

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss