Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 48

Ämne: ucs

  1. #21
    Hur vet man om man har hittat nåt intressant? har sökt ett par areor nu, och jag lägger upp de som sökta areor, men hur vet man om man hittade nåt?

  2. #22
    du kommer inte hitta nån mk5 i sökningen för det är inte det den går ut på men du kommer åt på mk sharing när du har tillräckligt hög trustlevel.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  3. #23
    går 1500k keys/s här, klarat 4 st areor hitils

    mvh
    Hoben

  4. #24
    ante_ante
    Gäst
    Sjutton gubbar. Jag kan inte logga in på sidan och att välja glömt lösen funkar inte heller.

  5. #25

  6. #26
    kommer kanske in lite sent, men vill tacka alla för en trevlig och informerande tråd!!.

    Jag såg att ämnet var uppe här så då passar de ju bra att ställa min fråga om sökhastigheten. Har nämligen precis köpt en ny dator en p4 3.0´a. men jag kommer trots detta inte över en sökhastighet på 11000 kkeys/s.
    När jag kollar på aktivitetshanteraren seg jag att programmet inte använder mer än 50 procent av den totala CPU:n. Lle skumt eftersom jag dratt reglaget där man reglerar prioriteten på cpu-fördelningen till max.

    Hur kan jag åtgärda detta??

  7. #27
    Reglaget är ingen "gaspedal" den styr bara om det ska släppa in andra program.

    Låt det stå längst till vänster det rullar precis lika bra för det och du kommer aldrig bli störd av det heller

    Att det bara tar 50% låter märkligt, har du multi tread (eller va f*n det heter)

    Går det att styra vilken del av CPU:n som används då?
    Skulle va kul att veta om man kunde göra en kopia av katalogen och köra en keyfinder i den andra halvan av CPU:n.
    2 X 11000 Kkeys vore najs :lol:

  8. #28
    Kollade lite och det stämmer fint T-bird. Processorn är multitrådad!!!

    DEt ska ju va en fördel inte en nackdel, med de e nått som måste ställas in. Man måste ju kunna ange nån stans prioriteten för varje process men hur man gör de, de vetefan.

  9. #29
    Coolt

    Vi får hoppas att det kommer nån som är bra på hårdvara som kan reda ut hur det funkar, där är jag en n00b :lol:

  10. #30
    Rattle
    Gäst
    Gå in i BIOS och ställ in så att hyperthreading INTE är aktivt så blir det full fart

    /Rattle

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss