Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Vista igen

  1. #1

    Vista igen

    Hallo.
    Finns det pirat varianter av vista som verkligen fungerar? Hörde ju i början att det inte skulle funka. Skulle ju bli så hilma säkert.
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Yepp det funkar nu... PARADOX har släppt en "crack" som fixar aktiveringen genom att emulera en OEM bios som då fixar aktiveringen...

    Funkar med alla Vista versioner... Jag har testat cracken på både engelsk och svensk vista och den funkar utan problem på båda...

    Efter cracken så är din Vista genuine vilket betyder att allt skit funkar... Windows Update, Aero Glas, Microsoft Download m.m...

    Leta efter OEM_BIOS_Emulation_Toolkit_For_Microsoft_Windows_V ista_X86.v1.0-PARADOX
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Är det nån särskild version/release man ska leta efter på vista.?
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Bör inte spela någon roll... Enligt NFO filen så funkar den med RETAIL/OEM/MSDN så det är bara att ta någon...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Deaaaaasss... hur stor e den filen? asså:

    OEM_BIOS_Emulation_Toolkit_For_Microsoft_Windows_V ista_X86.v1.0-PARADOX

    Laddar ner från en torrent sida men den ligger på typ 480 kb.. är den verkligen så liten :S
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

  6. #6
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    japp, den är så liten.

  7. #7
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Deaaaaaas, aaaahhhh och MS som sa att dom skulle hindra piratet, PFFFTT.

    Tji fick dom.

    Fett bra att någon verkligen fixat en ordentlig crack som fungerar.

    Själv slutade man köra Windows Update när dom började kolla nycklarna. Å andra sidan händer det inte så mycket. Mest irriterande är ju den eviga väntan på SP3 till XP :/

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    SP3 kommer nog inte komma på ett bra tag är jag rädd för... Dom har inte ens börjat köra några publika tester på den än så... Lär inte komma innan hösten iaf...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Deaaaaaas jaha är det så illa, det var synd men jag kan fortsätta vänta.

    Jag vill inte ha Vista, jag klarar mig bra med WinXP, får se om DX10 kommer till XP tillslut i alla fall.

  10. #10
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Enligt MS så kommer som släppa en uppdaterad version av DX9 till XP... Kommer heta DX9e om jag inte minns fel... Men dom har ju ändrat sig förr så...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Kortdelning i VISTA
    Av Tommy Newjersey i forum Windows
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 14:53
  2. Windows Vista
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 17:44
  3. vista cd key
    Av magnus i forum Windows
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 17:09
  4. Åsikter om Vista
    Av zam1000 i forum Windows
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 20:23
  5. Svart i rutan igen? kl 14:12 EDIT FUNKAR NU IGEN
    Av PiZZaMaN i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 13:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss