Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Är det för mycket begärd

  1. #1

    Är det för mycket begärd

    Är det nån som har en recover (Förlorade filer i datorn) program som fungerar utan att man måste betala
    eller en sida var jag kan hämta

    Tacksam på förhand jag har pm

  2. #2
    Några förslag på recover program, så ska jag se om jag hittar något på dc.
    Det är bra om det inte är för stort, då kan jag kanske maila det till Kalle48.
    Mvh
    Mimmie

    Den som ställer enkla frågor,vill nog ha enkla svar.

  3. #3
    Det mesta man söker, brukar man hitta med google! Hittar man det inte där, då får man säkert hjälp här, men nu har du ett tipps var du kan hitta sånt prog!

    majos

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av majos3
    Det mesta man söker, brukar man hitta med google! Hittar man det inte där, då får man säkert hjälp här, men nu har du ett tipps var du kan hitta sånt prog!

    majos
    Som du kanske har förstått (? ) så försöker jag hjälpa Kalle48, att jag kan hitta hur jävla många recover program som helst på google fattar jag också.
    Men nu tänkte jag i min enfald att det kanske va någon här på forumet som kände till något bra program han / hon kunde rekomendera.
    Därför känns det tryggt att det alltid finns någon som du, som inte har något vettigt att bidra med, men ändå bryr sig om sina medmänniskor.

    PS: Varför svara på frågor i fortsättningen, det är väl enklare att hänvisa till Google
    Mvh
    Mimmie

    Den som ställer enkla frågor,vill nog ha enkla svar.

  5. #5
    GetDataBack.For.NTFS.v2.31.WinALL.CRACKED-ViCTORY.torrent

    ett bra prog o enkelt prog
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    GetDataBack.For.NTFS.v2.31.WinALL.CRACKED-ViCTORY.torrent

    ett bra prog o enkelt prog
    Tack .
    Jag fick det förslaget på dc också, och har redan tagit hem det.

    Om Kalle48 fixar en E-mail adress så ska jag försöka skicka filen.
    Mvh
    Mimmie

    Den som ställer enkla frågor,vill nog ha enkla svar.

  7. #7
    Tack för att så många vill hjälpa mig jag har skicka email

    karl-ake@hotmail.com



    Nu har jag fått progrramet vi får se hur det fungerar

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av mimmie
    Citat Ursprungligen postat av majos3
    Det mesta man söker, brukar man hitta med google! Hittar man det inte där, då får man säkert hjälp här, men nu har du ett tipps var du kan hitta sånt prog!

    majos
    Som du kanske har förstått (? ) så försöker jag hjälpa Kalle48, att jag kan hitta hur jävla många recover program som helst på google fattar jag också.
    Men nu tänkte jag i min enfald att det kanske va någon här på forumet som kände till något bra program han / hon kunde rekomendera.
    Därför känns det tryggt att det alltid finns någon som du, som inte har något vettigt att bidra med, men ändå bryr sig om sina medmänniskor.

    PS: Varför svara på frågor i fortsättningen, det är väl enklare att hänvisa till Google
    Som du kanske förstår, så visste jag inte om du & karl48 var medveten/hade den kunskapen att man kunde söka på google, så därför gav jag det svaret, i största välvilja. Skrev ju också att hade man sökt där & inte hittat det man sökte, så kunde man säkert få hjälp här. Sen att du inte uppfattar det som vettigt får ju stå för dig, men för mig säger det mer om dig än om mig, anser jag, för jag försökte faktiskt ge ett svar på var man kan finna mycket av det man söker efter.

    MVH

    majos :smile: :smile:

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av majos3
    Citat Ursprungligen postat av mimmie
    Citat Ursprungligen postat av majos3
    Det mesta man söker, brukar man hitta med google! Hittar man det inte där, då får man säkert hjälp här, men nu har du ett tipps var du kan hitta sånt prog!

    majos
    Som du kanske har förstått (? ) så försöker jag hjälpa Kalle48, att jag kan hitta hur jävla många recover program som helst på google fattar jag också.
    Men nu tänkte jag i min enfald att det kanske va någon här på forumet som kände till något bra program han / hon kunde rekomendera.
    Därför känns det tryggt att det alltid finns någon som du, som inte har något vettigt att bidra med, men ändå bryr sig om sina medmänniskor.

    PS: Varför svara på frågor i fortsättningen, det är väl enklare att hänvisa till Google
    Som du kanske förstår, så visste jag inte om du & karl48 var medveten/hade den kunskapen att man kunde söka på google, så därför gav jag det svaret, i största välvilja. Skrev ju också att hade man sökt där & inte hittat det man sökte, så kunde man säkert få hjälp här. Sen att du inte uppfattar det som vettigt får ju stå för dig, men för mig säger det mer om dig än om mig, anser jag, för jag försökte faktiskt ge ett svar på var man kan finna mycket av det man söker efter.

    MVH

    majos :smile: :smile:
    Det va ett riktigt dåligt försvarstal till ditt tidigare inlägg.
    Jag tror inte att du behöver upplysa någon här på forumet om Googles existens, skulle möjligen vara att det finns folk som gör det enkelt för sig och frågar istället för att leta själv.
    Mvh
    Mimmie

    Den som ställer enkla frågor,vill nog ha enkla svar.

  10. #10
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    http://www.recuva.com/

    Gratis program, dock under utveckling men fungerar... Många av mina kunder har fått tillbaka filer med hjälp av deta program... Väldigt enkelt också...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Mycket ber på Eurosport,TV2 m.m
    Av johnjohn i forum Dreambox
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 21:45
  2. Mycket BLA BLA
    Av amir100 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 14:36
  3. Mycket bra sida!
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 15:16
  4. För mycket färg
    Av blomryd i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 19:23
  5. Ursäkta, ett p för mycket!
    Av mickeimaras i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-12-23, 23:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss