Jag har inte haft comhem sålänge, så jag har inte så stor koll. Men jag är lite nyfiken på det här när man gör ändringar i sitt digitaltv-abbonemang, främst då man byter kanaler, och vad jag har förstått är det vanligt att ändringarna oftast inte görs direkt utan först i början av varje månad så uppdateras boxarna och då görs eventuella ändringar.

Är det någon skillnad ifall man gör ändringarna själv via webben eller om man kontaktar kundservice via mail eller telefon, görs ändringarna snabbare om man ringer tex.? Eller är det alltid sånhär väntetid oavsett om man gör det själv via mina tjänster eller om man kontaktar kundservice? Jag gjorde lite ändringar nu i mitt 8 favoriter under påsken, mest pågrund av att 3:an och 5:an äntligen blivit digitala, och då hade jag mailat in mina ändringar till kundservice och då skrev dom att ändringarna skulle göras först den 1 maj. Och det känns ju lite svettigt att behöva vänta 3 veckor innan jag får kanalerna. Varför är det så egentligen?