Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Vill ha inspelade avsnitt från Kanal 5 - Day Break

  1. #1
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger

    Vill ha inspelade avsnitt från Kanal 5 - Day Break

    Någon som intresserad att hjälpa mig ?

    Vill ha inspelade avsnitt från Kanal 5, har nästan gett upp, vart man än vänder sig är det ingen som vill hjälpa mig, man blir varnad, sura moderatorer, inte ens mot betalning, varför är folk så dryga ?

    Jag vill ha inspelade avsnitt, digitalt oavsett vilket leverantör du har. Går bra med en enda stor dvd standard mpeg2 fil, med stereoljud, inget behöver göras med filen, reklam osv kan ligga kvar, endast inspelningen jag vill ha.

    Det avsnitt som går imorgon på måndag och även kommande avsnitt om nu kanal 5 kör klart serien och visar den varje måndag tills alla avsnitt är visade. Jag kan även betala en slant för "jobbet" om så önskas, dock inga fantasi summor

    Fördel om du har snabb lina, i alla fall 10Mbit upload, går hyffsat snabbt då.

    Någon ?

  2. #2
    Vad är problemet?

    Vill du ha den så är det väl bara att dra ned den själv, hela säsong 1 är ivf ute
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3

  4. #4
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Jo jag vet det, men det är bara webrippar, finns PDTV på två sista avsnittet.

    Webriparna är inte så bra kvalite tycker jag. Fast är nog lite försent kanske ?

    Tack för att jag fick fråga i alla fall

    Åtminstone verkar folk inte dryga här i alla fall, många andra blir bara sura och allt annat tjaffs, fast å andra sidan är ju comhit grymt bra forum

  5. #5
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Har du tur så är det någon som rippar det och lägger upp på nån torrentsida ikväll. återstår att se.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av DennisOlof
    Jo jag vet det, men det är bara webrippar, finns PDTV på två sista avsnittet.

    Webriparna är inte så bra kvalite tycker jag. Fast är nog lite försent kanske ?

    Tack för att jag fick fråga i alla fall

    Åtminstone verkar folk inte dryga här i alla fall, många andra blir bara sura och allt annat tjaffs, fast å andra sidan är ju comhit grymt bra forum
    EP 1-6 finns som HDTV rippar av XOR
    Har du verkligen kollat dom som står som webrip?
    Jag drog ned en för att kolla vad det var och uppblåst till 720P på en 40tums LCD så har ivf inte jag nått att klaga på, varken i ljud eller bild.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Båda har delvis rätt, ep 7 å framåt e webrippar, 1-6 är som sagt HDTV.

  8. #8
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Sak samma är ju inte superviktigt.

    Fast lite sur blev man ju när avsnitt 12 och 13 dök upp som PDTV, känns som dom plötsligt, oj då, den går på någon kanal, vi kan rippa, oops endast avsnitt 12 och 13 är kvar att visas

    Aja, de är ju möjligt det dyker upp, har webripparna så det är lungt.

    Men jag måste skärpa mig, i sommar blir det parabol, antingen en europaparabol + en 2-3meters för att ta in sky paketet

    Har ni också märkt att "svinen" börjar dubba över med svenska på discovery kanalen, börjar få spel på det. Hatar när det dubbas.

  9. #9
    Sök på tankafett.com. Där ligger svenska texten med också.

  10. #10
    Hela säsonen ligger ute i HD på TL, vem behöver text?

Liknande ämnen

  1. Vill instalera tillbaks gemini2 4.6 från 4.7
    Av camane007 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-25, 07:07
  2. Visa inspelade filmer från en annan Dreambox
    Av tomashag i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-15, 20:34
  3. TV3 och Kanal 5 vill få betalt av Com hem
    Av TheVaran i forum Com Hem
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 17:42
  4. vill gärna ha ett svar från nån som vet om cd abb.
    Av west ham i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-06, 04:37
  5. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-10-24, 19:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss