Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Dreambox, DM500-T (DreamCrypt CardReader)

  1. #1

    Dreambox, DM500-T (DreamCrypt CardReader)

    Hittade denna på netsuperstore och undrar om man
    kan koppla till så man kan se på satelit på den? tänkte inte köra satelit till
    att börja med men man vill ju ha möjligheten tillgänglig.

  2. #2
    Nej det går inte, skillnaden ligger i hårdvaran mellan dvb-t och -s och -c och inte i mjukvaran
    Du måste ha tex en 600 modell som det går att byta tuner på.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Vart kan man billigast köpa en 600 då?

  4. #4
    Jag köpte min från DreamBox-Sweden. http://www.dreambox-sweden.com/?p=sh...600PVR&n=3&s=1

    Antingen en "ren" 600 för sat 2689:-, eller kanske en 600s med en extra T reciver för 3049:-.. Stoppa sen i en 40GB Hdd så har du en riktigt trevlig leksak.

    Snabbt gick det oxå. Beställde runt middagstid o fick den mot postförskott kvällen efter.

  5. #5
    Använd google, prisjakt eller pricerunner, du har väl inte tummen mitt i handen?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    söker jag på google får jag ju inte reda på vilket ställe som är billigast att köpa ifrån, kollar jag på prisjakt och pricerunner så är det inte säkert att dom har med alla special-affärer, därför frågar jag istället på ett forum med en massa dreambox ägare som säkert redan vet vart man köper dom billigast eftersom dom har köpt en.

Liknande ämnen

  1. Vilken cardreader ska man ha??
    Av MatsOmaniac i forum Dreambox
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2016-10-02, 14:24
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 11:14
  3. Dreambox DM500 ägare! Kolla här!
    Av humlan57 i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 15:08
  4. Dreamcrypt smartcards
    Av tonysat i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-23, 15:51
  5. [LÖST] Vad är dreamcrypt?
    Av Steffe i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-15, 11:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss