Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: M4P-fil ?

  1. #1

    M4P-fil ?

    Hej! Är det någon som känner till detta fil-format? (M4P-fil)
    Jag har nämligen en låt med den fil typen, men kan tyvär inte spela upp den med varken windows media player eller med VLC.
    Vad ska jag använda för någonting?
    Kan jag göra om den till MP3?
    Kör med EASY CD and DVD CREATOR 6, kan jag anväda det prog.?

  2. #2
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger

  3. #3
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    amarok fixar väl den eller ?
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  4. #4
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Hmmm.

    ska försöka vara så tydlig jag kan nu matkoh, så att även du kan förstå hans inlägg. Man måste nog vara grymt tydlig när man skriver ett inlägg som du råkar se, annars får man höra ett jävla tjat om att du vet allt om linux och att det är det bästa operativssystemet som finns på denna planet och att du förmodligen älskar det mer än din mamma.

    Så för att förtydliga hans fråga nu ska jag förtydliga vissa saker:

    spela upp den med varken windows media player
    Här syftar han på ett program som heter WINDOWS MEDIA PLAYER. Den följer med de flesta Windows-operativ och finns alltså inte på linux. Det betyder i sin tur att hans operativssytem som han har på sin dator är Windows. Sen om det är Windows 98 eller Vista vet inte heller jag, MEN det skiter jag fullständigt i.

    Det som är huvudsaken är att det INTE är linux.

    Om du inte vet vad Windows är, kan du läsa mer här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Windows

    Det betyder i sin tur i att jag, och han för den delen (du får ursäkta om jag pratar i ditt ställe, men jag tror jag vet hur du känner), SKITER FULLSTÄNDIGT i om nåt jävla linuxprogram löser skiten. Han vill ha ett windowsprogram!

    Så, en gång till matkoh, och jag börjar bli less på detta nu, VI VILL INTE HA NÅT JÄVLA LINUXTJAT HELA JÄVLA TIDEN.

    Vi vet att du (förmodligen) är jäääätteduktig på linux, men det skiter vi i!

    Eftersom
    1) amarok's hemsida inte fungerar för tillfället, går det inte att ladda ner det
    2) amarok fungerar inte till Windows. (är dock inte 100% på det, bara 99,99999% eftersom det står såhär på google: "Amarok is the music player for Linux and Unix with an intuitive interface")

    Det var bara det jag ville säga.

    Ber om ursäkt för att jag gick en del off topic, men du har ju fått ett vettigt svar från mig tidigare, hoppas det fungerade.

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    Sorry troode faktiskt att amarok fanns för Bills värld oxå, men vad vet jag. Allting känns så mycket enklare i min värld, har aldrig problem med "codecs" (vad det nu är) o.d. Det bara funkar, så jag blir alltid lika förvånad när folk frågar efter typ självklarheter (i min värld).
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  7. #7
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    japp och det skiter vi faktiskt i.

  8. #8
    Tackar för hjälpen!
    Har laddat hem det admin tippsade om men tyvär verkar det som om det prog, inte kan läsa M4P fil. Jag får medelande (Can`t open input file)
    Ska kolla vad de var Deaaaaaas tippsade om, får se om de funkar bättre för mig.
    PS. Jag kör med windows xp.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av kotten1 Visa inlägg
    Tackar för hjälpen!
    Har laddat hem det admin tippsade om men tyvär verkar det som om det prog, inte kan läsa M4P fil. Jag får medelande (Can`t open input file)
    Ska kolla vad de var Deaaaaaas tippsade om, får se om de funkar bättre för mig.
    PS. Jag kör med windows xp.
    Nu har jag även försökt med Deaaaaaas tips och det fungerar inte heller för mig.
    Det är ingen mp4-fil utan en m4p-fil.
    Jag har aldrig hörttalas om det filformatet.

    Är det verkligen ingen på det här forumet som kan hjälpa mig???

  10. #10
    m4p är väl iTunes skyddade format har jag för mig iaf.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss