Någon som vet om denna funkar som DB 500 serien ..... eller om den funkar överhuvud taget med typ cardsharing.Sen om det finns någon fungerande img till denna box troligen är det en dålig kopia på DB .
DREAMBOX "optibox"
Någon som vet om denna funkar som DB 500 serien ..... eller om den funkar överhuvud taget med typ cardsharing.Sen om det finns någon fungerande img till denna box troligen är det en dålig kopia på DB .
DREAMBOX "optibox"
Det där ser ju ut som ett dåligt aprilskämt. Det står ju OPITBOX på burken (inte OPTIBOX). Vet inget om den, men jag skulle inte vilja betala något för den.
VU+ Solo 4K, VTi
DM8000HD-SSST, LT The Fifth Campaign SP8
DM800HD-S, LT The Fifth Campaign SP8
DM600PVR-S, Gemini 4.60
DM500T, Gemini 4.60
DM500C, Gemini 4.50
Wavefrontier T55 (28.2E, 19.2E, 13E, 5E, 0.8W)
Viasat
Comhem
Det är antagligen en kopia på en DM500 och nu när 600PVR kommit skulle jag aldrig betala 1850:- för en kopia. Det är för dyrt för en kopia helt klart.
//hinken
Dm500C, DM600C utan hdd än så länge
Assumption is the mother of all fuckups.
Så.. och i vart i hela världen köpte du dem då, om du anser att 1850 är dyraste laget?
Jag hittar bara en som säljer på varenda annonsmarknad och det är Datafixaren Sweden AB som även har dem på sin hemsida för samma pris.
Offtopic: Undrar om han kan laga mitt trasiga spel, eftersom det är just data han fixar, saknar nog några ettor och nollor nånstans, för det vill inte starta =)
Multitasking means screwing up several things at once.