Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Sporten på viasat, ett skämt!

  1. #1

    Sporten på viasat, ett skämt!

    Återigen visar viasat att man är en samling klåpare när det gäller att skaffa rättigheter till intressant sport.
    Senaste fadäsen gäller Major League Soccer. Vem f-n vill sitta uppe på nätterna för att kolla på en C-liga i fotboll. Beckham i all ära, men är det någon som är intresserad av att titta på skiten...

    PS. Bara en månad kvar innan min dea med viasat löper ut, he he DS

  2. #2
    Hela Viasat är ett skämt. Ta exemplet med golfkanalen. Man tog bort golf från Viasat sport och satte den i en egen kanal bara för att kunna ta ut en hundralapp extra i månaden.

  3. #3
    personligen tycker jag att de är bra att dom plockade bort golf från vs , slipper man sån skräp och kan se bra sport istället... (Även om även de utbudet är rätt torrt... , bra att man även har canal+sport också...)

  4. #4
    trollhattan>> jag saknar inte heller golfen, men de som är intresserade är nog inte helnöjda. Antar att du inte sörjer viasat patetiska sportutbud när du sitter med canal+ hemma.
    Snart har jag också canal+. Längtar redan!

  5. #5
    Det enda jag vill åt på Viasat är Champions League. Vore bra om Canal+ fick de rättigheterna också.

  6. #6
    Viasat sport är skit. Jag tar endast silverutbudet numera och saknar inte dessa tre skräpkanaler...

    F.ö. har jag tidigare tyckt att CD varit dyra med sina Canal Plus-kanaler. Dock hade jag en diskussion med en engelsman häromdan om hans Skyabonnemang. Han betalar hutlösa 44 GBP (ca 600 SEK)!! Vi har mao en bit kvar till Englands prissättning...

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Atrix Visa inlägg
    Viasat sport är skit. Jag tar endast silverutbudet numera och saknar inte dessa tre skräpkanaler...

    F.ö. har jag tidigare tyckt att CD varit dyra med sina Canal Plus-kanaler. Dock hade jag en diskussion med en engelsman häromdan om hans Skyabonnemang. Han betalar hutlösa 44 GBP (ca 600 SEK)!! Vi har mao en bit kvar till Englands prissättning...
    En bit kvar till deras utbud med.

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Bernoullis Visa inlägg
    En bit kvar till deras utbud med.
    Vad är det som Sky sänder som inte CD har i familjepaketet och Canal Plus? Personligen tror jag CD kan utöka utbudet till fan själv avlöser dom, dock utan att kunna ta mycket mer betalt för det.

  9. #9
    Om 5 år ser utbudet helt annorlunda ut, du vet ju aldrig vem som kommer ha rättigheterna till vad.
    Vill man vara säker så får man ha både Canal Digital och Viasat.
    Ang. Golfen så är väl smaken som baken där också, många Viasatkunder tecknade bara p.g.a. golf, och då är det väldigt synd att det blev som det blev.
    Sen finns det en ganska legitim anledning till att det blev just en kostnad på det också.
    Själv är jag intresserad av Champions League, Bundesliga, Hockey-VM och Formel 1... samt lite kampsport, så jag känner att jag hamnat helt rätt.

Liknande ämnen

  1. Canal Digitals HD-PVR ett skämt!!
    Av atomized i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-09, 18:48
  2. sms skämt
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 20:42
  3. sms skämt
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-25, 15:25
  4. [LÖST] röd ruta på sporten??
    Av NiLhAd i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-08-23, 14:32
  5. [LÖST] Problem med PPV sporten
    Av viktor79 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-04, 11:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss