Hej!

Tittar mycket på Discovery Mix och har sett nu efter kl 01.00 att Discovery Mix kommer att sluta att sända vilken besvikelse. Därför finns det en möjlighet att köpa en box och skaffa någon typ av abonnemang. Men jag undrar hur bildkvaliteten är? Vad jag har hört för något år sedan så var bilden relativt dålig och även ljudet. Är det pga boxarna som styr kvalitet?

Tråkigt att inte ComHem har något abonnemang som passar mina behov. Jag vill gärna ha de vanliga kanalerna jag har idag och inget annat eftersom jag inte tittar på alla dessa filmkanaler. Discovery är väl den enda jag vill ha utöver standard kanalerna.

Jag tycker att det känns väldigt dyrt att köpa en box. Iaf de som finns på comhem's hemsida. Kanske finns det någon billigare som fungerar bra någon annanstans?

Jag har kollat upp på ComHem's hemsida om jag kan ha digitaltv i min lägenhet och de fungerar tydligen. Skrev in min adress och fick svar att jag kunde välja olika abonnemang typ. Hade ju vart kul om jag kunde få ha ett typ av "prova-på-abonnemang" t.ex två veckor eller liknande men de har ju inget sånt.

Klagar ju inte på bildkvaliteten idag på det analoga men jag förlorar ju discovery som jag måste ha

Hur ska man göra?