Skriver igen. Nån som hört nått nytt. Har mejlat boxer men får inget svar
Som enda företaget och dessutom statligt,med monopol på att sända digital tv via marknätet,så är det mycket dåligt att de inte kan erbjuda fler kanaler som tex.TV4sport,Viasat sport mfl.
Låt säga att TV4 skulle sända alla Sveriges matcher i Fotbolls-EM i TV4sport,då skulle en större del av befolkningen inte kunna se matcherna.
Fiasko!!!!
Om nu TV4 skulle välja att sända fotbolls VM i en kanal som inte hela svenska folket har tillgång till så är det väl TV4 du ska skälla på och inte boxer?
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Fel!
TV4 är ett börsnoterat bolag med vinstintresse,dom sk*ter fullständigt i om folk kan se TV4Sport via Comhem eller Boxer.
Däremot är Boxer finansierat med våra skattepengar så det är deras skyldighet att kunna erbjuda ett mycket större utbud än vad som finns idag.
Som tur är så är monopolet upphävt så man kan väl hoppas på ändring!
Jag utökade mitt boxer-abonnemang igår men några extra kanaler och då passade killen på att upplysa mig om att med största sannolikhet skulle man kunna se TV4-Sport i April på boxer.