Om nu TV4 skulle välja att sända fotbolls VM i en kanal som inte hela svenska folket har tillgång till så är det väl TV4 du ska skälla på och inte boxer?
Om nu TV4 skulle välja att sända fotbolls VM i en kanal som inte hela svenska folket har tillgång till så är det väl TV4 du ska skälla på och inte boxer?
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
tycker det är lite sjukt hur lite boxer uppgraderar sitt utbud, käns som de kanaler dom har nu har det vart sen starten, nja inte riktigt men ändå, borde väl hända lite saker om boxer skall vara attraktivt?
• Om du inte kan laga skiten med bruntape så är det inte trasigt •
I går var sista dagen för ansökningar om de nya kanalplatserna i det digitala marknätet. TV4 har ansökt om några platser. Det är nog ganska troligt att de vill ha in TV4 Sport i boxers utbud. Tydligen har Canal Plus också lämnat in ansökningar. MTG hoppas också få nya kanaler (Tv1000 och viasat sport kanske??)
Fel!
TV4 är ett börsnoterat bolag med vinstintresse,dom sk*ter fullständigt i om folk kan se TV4Sport via Comhem eller Boxer.
Däremot är Boxer finansierat med våra skattepengar så det är deras skyldighet att kunna erbjuda ett mycket större utbud än vad som finns idag.
Som tur är så är monopolet upphävt så man kan väl hoppas på ändring!
Jag utökade mitt boxer-abonnemang igår men några extra kanaler och då passade killen på att upplysa mig om att med största sannolikhet skulle man kunna se TV4-Sport i April på boxer.
...och uppenbarligen support-killen hos boxer (vilka j...a tomtar det finns)...![]()
Fattar inte ni har Boxer. Nu är TV3 finns hos Canal Digital så finns det ingen anledning att ha någon annan operatör. Canal Digital är bäst och har flest kanaler.