Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: MACAB dw 450 Conax emu.

frazer
    Gäst

MACAB dw 450 Conax emu.

Vad skall jag ha för inställningar till conax emu för en MACAB dw 450?

pappa
    Gäst
    Tyvär får jag nog säga att du jagar en sak som inte kommer att funka....Har försökt i en månad med olika emu men bara kommit till samma sak....Det funkar inte helt enkelt.....

Närmaste jag kommit är att få bild ett par min sedan blev det svart en halv minut sedan bild igen ett litet tag....och så höll det på tills allt låser sig både dator och mottagare......

Har försökt med olika datorer nya och snabba.....Gamla och långsamma.... Det blir varken mer eller mindre.....

Denna djävl.... skit mottagare måste ju ha orginalkortet eller ett fake seca i för att starta.....

Men vill du försöka så kommer bild på Eurosport lättast
    Baud 8821
    ATR den som slutar på 30 30

Nä ge upp detta och köp dig ett MII kort istället för det funkar på denna mottagare.....Men behåll dit SI för det behöver du till MII kortet....

Ha det.....
    pappa

Linuz
    Gäst
    jag har fått för mig att macab dw 450 är samma dekoder som "Grundig CD" men att macab har tryckt sitt namn på den ... macab gör inte egna digitaldekoders

Håller nu på med att få CD att funka på min macab dw 450 med ett SI ... jag hör av mig om jag får det att funka

Liknande ämnen

1. macab
    Av telianen i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-04-19, 16:54
  2. Macab
    Av telianen i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-03, 13:56
  3. Macab DCB 101
    Av Hoben i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-30, 20:50
  4. [LÖST] PPV Macab
    Av Mischko i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-11, 13:20
  5. Macab DW 450 MII SI
    Av wolster7 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-05-09, 10:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss