Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas Visa inlägg
Viaccess 1 är knäckt.

Viaccess 2 är INTE knäck... Det har funnits några sätt att kringå tidiga versioner av det men det är långt från knäckt... Iaf inte publikt...
Citat Ursprungligen postat av T-bird Visa inlägg
UCS projektet las med för flera år sedan när algot till viaccess 2.4 blev publikt.
Bruteforce är ingen framkomlig väg utan man måste leta svagheter i kortet eller dess programvara och vad jag vet så är det ingen som lyckats med det än.

Även om någon skulle lyckas så kan man ju fråga sig om det skulle bli publikt för sat scenen ser inte lika dan ut i dag som den gjorde förr, allt har blivit kommerciellt
Tror heller inte att det läggs så mycket kraft på att hacka korten eftersom CS har blivit så spritt till allmänheten.
Tack!!

USCH!!!:'(:'( det är vad jag kallar ett uttömligt svar... Jag hoppas vid gud att du har fel, men misstänker att du har koll på´t. Faan börja nästan grina när jag läste det du skrev. Jag har inga problem med att pröjsa lite, lägger minst 299:- varje mån för att kolla skit på tv. Vidare, var det väl hyfsat kommersiellt förr om åren med eller?? guldkort,silverkort,fun och allt vad det hette och programmeringsdosor av undermålig kvalité... Nä, hoppas vi ser ngt inom en framtid och att ngn tar tag i detta snart.

//Req.