tackar för svar...nu är jag lite jobbig,men hur får jag gbox på min blu panel..har fått bara common.interface tror jag det heter..skulle vara tacksam om fått litte instruktioner..jag har provat med guiden men funkar inte...har laddat helt klara bouqet lister på min db,och har gått in i boxen med dcc,och flash wizard..men gbox hittar jag inte..hjälp?!?