Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: DB500S Dödade jag den nu?

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Inlägg
    557
    Tackad
    1 gånger
    Släng i leatherface image så hostar den väl igång direkt med ett orginalkort?

  2. #12
    @eviln
    Leatherface tycks ju inte utvecklas längre vad jag har förstått och det går ju inte att ladda ner den härifrån. Dessutom var det ju det jag försökte göra när jag låste den totalt.

    Jag vet inte, kanske ska man lägga in den ändå, men samtidigt vore det kul att lära sig lite hur grejerna funkar och det gör man ju inte genom att stoppa i färdiga grejer.

    men det är svårt, mycket svårt. Trodde att det skulle funka efter att jag gav mig in i djungeln att editera configfilerna till newcamd, men tydligen inte. jag måste ha missat något.
    Nollvision i skogen

  3. #13
    om du vill köra med originalkort i genmini, så gör så här:
    blå knapp så du hamnar på bluepanel
    addons
    download (använd geminis server)
    cam
    välj senaste versionen av camd3
    sen går du tillbaka och in på cam config och laddar ner camd3 config
    sen är det bara att starta cammen bluepanel, längst upp väljer du camd3 och tryck sen på grön knapp

    vet annars en sida som har alla leatherface images, men vet inte om man får länka till andra forum här.. hursomhelst behöver du va medlem för att komma in där.
    lycka till

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av karlandreasa Visa inlägg
    vet annars en sida som har alla leatherface images, men vet inte om man får länka till andra forum här.. hursomhelst behöver du va medlem för att komma in där.
    lycka till
    Länka på bara!

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av karlandreasa Visa inlägg
    om du vill köra med originalkort i genmini, så gör så här:
    blå knapp så du hamnar på bluepanel
    addons
    download (använd geminis server)
    cam
    välj senaste versionen av camd3
    sen går du tillbaka och in på cam config och laddar ner camd3 config
    sen är det bara att starta cammen bluepanel, längst upp väljer du camd3 och tryck sen på grön knapp


    ....Tycks inte funka.... men å andra sidan la originalkortet av att fungera med leatherface också igår. Mysko.
    Nollvision i skogen

  6. #16
    Nu har den i alla fall dött på riktigt och helt själv utan inverkan från mig. Körde peterpan och det funkade guld! förutom att ibland så hangde den upp sig och ibland hamnade ljudet i osync, men det var bara att zappa fram och tillbaka en gång.

    Men nu har den som sagt dött. Inget funkar mer än trafon verkar det som. :-/ Får hoppas att jag kan få en ny på garantin.
    Nollvision i skogen

Liknande ämnen

  1. Problem med DB500S
    Av Hida i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 17:41
  2. kopplingsschema till en DB500S
    Av masah i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 19:47
  3. Reset av en DB500S
    Av matkoh i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-09-26, 17:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss