Jag tycker i allafall att viasat inte är kopetenta. När jag ringde angående ett försenat kort så ringde jag fyra gånger, 1a: gången sa dom du har kortet i morgon det är utskickat i går. 2a :gången du har det om några dagar jag skickar ut det i dag jag lovar det. 3e: gången hej nä jag ser att dom inte har skickat ut något kort till dig men jag tar emot din beställning så har du det om några dagar.
4e gången då säger jag vad i helvete har ni rökt på allihopa eller vad fan sitter ni bara och flummar era jävlar ...., tre olika svar från olika människor ,då hände nåt vi ringer upp dig det verkar som det har gått lite illa för dig ska kolla upp det här, ringer i kväll, samtalet kom dan efter med förklaringen att vi har haft problem med att sända ut kort till våra kunder men nu var det på väg, och 7 dagar senare kom det fram, säger bara bra jobbat pratar dom inte med varandra eller orkar dom inte jobba eller kanske dom i kundtjänst jobbar på canal digital.