Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Nya kanaler hos Viasat

  1. #1

    Nya kanaler hos Viasat

    Viasat adderar TV4 Sport och förlänger avtalet med TV4

    Med start den 1 januari finns TV4 Sport med Sport-Expressen med i Viasats kanalutbud för satelit- och bredbandskunder. Kanalen kommer att ingå i Viasats sportpaket där sedan tidigare Viasat Sport 1-3 ingår.

    Det är kanonbra att vi nu kan addera ytterligare sport till vårt redan starka sportpaket och att TV4 nu är säkrad under en överkådlig framtid och kommer finnas med på satelitplattformen, säger Ulrik Bengtsson VD Viasat.

    - Tittarefterfrågan för TV4 Sport har varit stor och det är oerhört glädjande att Viasats kunder nu kommer att få tillgång till kanalen. Speciellt roligt att det är den första sportkanalen som Viasat väljer att satsa på som de inte producerar själva, säger Johan Kleberg, vd TV4 Sport.

    TV4 Sport visar en blandning av svensk och internationell toppsport. Kanalen visar bland annat matcher från La liga och Serie A, svensk fotboll, handboll, Hockeyallsvenskan och Svenska Superligan i Innebandy. Därtill visas bland annat sportdokumentärer, sportfilmer, friidrott, tennis, simning och alpint.

    Samtidigt med nya avtalet förlänger Viasat och TV4 gällande avtal för kanalerna TV4 och TV4 Plus till 2011. TV4 Film, TV4 Fakta och TV400 finns som tidigare kvar i Viasats kanalutbud.

    TV4 Sport med Sport-Expressen distribueras sedan tidigare av Com Hem, Canal Digital, Tele2 och Telia.

  2. #2

    Glömde nämda

    TV4 science fiction (sci-fi) kommer också. (underhållningspaketet)

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jul 2005
    Inlägg
    338
    Tackad
    24 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Sista_Bossen Visa inlägg
    TV4 science fiction (sci-fi) kommer också. (underhållningspaketet)

    Men det står inget om det i pressmeddelandet
    kommer guld och komedi också?

  4. #4
    Guld och komedi kommer troligtvis, men inget är klart där än.
    Sci-Fi kommer in januari, hittar inte heller info om det på nätet, men så är fallet.

  5. #5
    "Viasat adderar TV4 Sport. Kanalen kommer att ingå i Viasats sportpaket där sedan tidigare Viasat Sport 1-3 ingår."

    Åh, va bra. Tack vare Viasats utmärkta idé att låta tittaren välja vilka kanaler han/hon vill ha blir jag nu tvungen att även skaffa de uslaste sportkanalerna som sänds och dessutom betala 70*12 spänn till om året om jag vill ha TV4 Sport... "Underhållning på dina villkor"

  6. #6
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Det är bara "Sista Bossen" som tycker det är bra... :lol: :P

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av atomized Visa inlägg
    Det är bara "Sista Bossen" som tycker det är bra... :lol: :P
    Äh! finns xxx xxx kunder, och det är bara samma personer som sitter här och klagar :thumbup:

  8. #8
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Sista_Bossen Visa inlägg
    Äh! finns xxx xxx kunder, och det är bara samma personer som sitter här och klagar :thumbup:
    och du representerar alla de andra xxx xxx kunder då? minus de som sitter här och klagar förstås.
    Multitasking means screwing up several things at once.


  9. #9
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Sista_Bossen Visa inlägg
    Äh! finns xxx xxx kunder, och det är bara samma personer som sitter här och klagar :thumbup:
    Som kund hos Viasat anser jag mig ha rätt att framföra mina åsikter om Viasats tjänster.

    Vettiga företag brukar lyssna på vad kunderna tycker, men hos Viasat verkar attityden vara att de själva vet bättre än kunderna. En säljare från Viasat ringde hem till mig och skulle höra vad jag tyckte om de nya kanalpaketeringarna. Jag sa förstås vad jag tyckte och då blev han nästan förbannad och skulle försöka förklara för mig hur fel jag hade...

    Hur positivt inställd blir man till ett företag som försöker idiotförklara kunderna och anser sig veta bättre än sina kunder...?

    Nu kanske jag är lite känslig, men jag har svårt för folk som skall försöka tala om för mig vad jag borde tycka... Vad jag tycker bestämmer JAG! Andra får tycka vad de vill, det är deras rättighet. Men om jag inte vill tycka som de gör så får de faktiskt lov att respektera det!

    Det kallas demokrati...

  10. #10
    Viasat som företag försöker nog inte idiotförklara dig som kund.
    Den 16 - 18åriga säljare som säger att han ringer från viasat trots att han jobbar på en TM-byrå, kan nog försöka idiotförklara dig.
    Men det är bara för att han är okunnig och tror att han kan tjäna några kronor på dig.

Liknande ämnen

  1. ny kanaler på viasat (disney mm)
    Av lacrits68 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-01, 06:13
  2. Viasat / andra kanaler
    Av wessa i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-04-19, 17:46
  3. Endast 4 kanaler med Viasat?
    Av dinero i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-09, 21:03
  4. Nya kanaler på Viasat
    Av TheVaran i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 14:49
  5. [LÖST] Frågor om Viasat´s kanaler
    Av mojje i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-10, 19:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss