Hej!
Jag behöver ett program typ dreamedit för att kunna skapa en kanalista under linux.
Eller om någon kan tipsa var jag kan ladda ner en kanallista till comhem vore jag tacksam
Hej!
Jag behöver ett program typ dreamedit för att kunna skapa en kanalista under linux.
Eller om någon kan tipsa var jag kan ladda ner en kanallista till comhem vore jag tacksam
Wine och DreamboxEditor sen ska det nog rulla på![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
För en som är relativt färsk i Linuxvärlden och har hängt med i dreamboxsnacket några år så kan jag säga att jag tycker det är mycket underligt att alla program för att sköta Dreamboxen verkar vara "byggda" att köras i Windows... visserligen bra för windowsanvändaren... men är det inte konstigt?
Hmmmm.
Konstigt var ordet sa Bull.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
För er som är insatta kanske det finns en rimlig förklaring men från en rookies windowsögon verkar det faktiskt konstigt...![]()
Om dessutom programmen är gjorda av Dreamboxens "intresseförening" kan man ju anta att de är windowsanvändare som är grymt intresserade av den lilla linuxburken... fast å andra sidan så kan väl en duktig Linuxanvändare få till den utan de här programmen...
Såg just att Dreamup finns för iaf. Linux... dåså!![]()
Troligtvis därför att 90% (uppskattad siffra av mig, orka googla :P )av datormarknaden är windowsbaserad om vi bara tittar på desktop.
Multitasking means screwing up several things at once.
Tråden handlar INTE om Windows vs. Linux... Det har ni andra trådar att snacka om i... Så lägg ner det här annars låses tråden...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.