Tänkte inte riktigt på vad du sa.. Downloads? Det finns ju ett bra system på Guide-sidan.. behövs nog inget mod här för det, men vi får se vad som händer.Ursprungligen postat av ray
Dock tänkte jag mig ett länk-mod, till andra hemsidor.
Tänkte inte riktigt på vad du sa.. Downloads? Det finns ju ett bra system på Guide-sidan.. behövs nog inget mod här för det, men vi får se vad som händer.Ursprungligen postat av ray
Dock tänkte jag mig ett länk-mod, till andra hemsidor.
TACK FÖR ETT SUVERÄNT FORUM![]()
![]()
Bara att instämma med föregående talare, helt underbart forum
Bästa forumet, håller med alla föregående talare
hakan_Västerås
Ni på ComHit och alla andra som hjälpt till under åren ska ha ett JÄTTE
Tack för en fantastisk sajt med tips och trix. Vi får kämpa på med det nya systemet och till slut knäcker vi även detta. Lev Väl Mvh: Bonito
EDIT: Ihopklistrat med "Komplimanger och Tips"
Tycker som föregående Talare....
Det här forumt är Kanon och Kommer att vara det även ifortsättningen åxå.
Ni alla som kan så Mycket om det här Ni får inte Ge upp,hoppas jag kan försöka delta på nåtvis för att det ska funka iframtiden.
Hoppas att nån fixar det nya k..... :bh: snarast :-(.
mvh Dartman
Jag tar oxå tillfället i akt och tackar hela gänget bakom forumet. Det har varit en underbar tid trots att skrivkunnigheten hos en del människor vida översteg läskunnigheten. Nu är det bara att låta datorn jobba på med UCS och hoppas på att det kommer en lösning. Känns nästan som när de lade ner Napster. Tack för guider, koder och filer och jag kommer att titta in här och hålla kontakten trots allt.
Instämmer med föregående talare, TACK !!!!!!!!!!![]()
![]()
Instämmer med föregående talare, TACK !!!!!!!!!!
Jag instämmer jag med TACK !!!!!!!!