Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Vilken image på Dm-500c

  1. #1

    Vilken image på Dm-500c

    Ja som sagt vilken image skall man använda till en 500c? kopplat till comhem

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Beror på... Alla har olika tycke... Gemini är nog den vanligaste... Men även Leatherface är ett starkt allternativ...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Efter att ha testat ett helt gäng images så installerade jag Gemini 4.00 (4.10 funkade inte för mig).
    Till det så lade jag in MgCamd1.25 + NewCS 1.30 för att köra kortet direkt i boxen. Fungerar kanon.
    Sen körde jag in Evocamd 2.16 för att kunna koppla upp sig mot min server som kör NewCS 1.30.

    Provade först nyaste versionerna av allt jag hittade, men det fick jag inte att fungera. Nu tuffar det på hur bra som helst.

    /F

Liknande ämnen

  1. Vilken image?
    Av MatsOmaniac i forum Vu+
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-22, 21:36
  2. vilken image
    Av hasko i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-26, 14:39
  3. Vilken image kör du?
    Av rick i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 19:46
  4. Tips på Image till en 500C
    Av kermith i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 23:51
  5. Vilken image gäller nu för DB 500C
    Av _age_ i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-21, 16:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss