Kolla här:
[media]http://www.dream-multimedia-tv.de/download/DM7025_OLED_Upgrade_Kit_Einbau.pdf[/media]
/Mike
Kolla här:
[media]http://www.dream-multimedia-tv.de/download/DM7025_OLED_Upgrade_Kit_Einbau.pdf[/media]
/Mike
Det ska väl bara vara att starta om boxen som vanligt. Är ju ingen skillnad mellan LCD och OLED-panelen programvarumässigt.
Och ingen som har bytt display har (vad jag känner till) behövt göra något särskilt efteråt.