Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Omkodning med dator ???

greco
    Gäst

Omkodning med dator ???

Tjena alla pirater!
    Först och främst vill jag tacka för allt bra jobb ni gör.
    Min fråga är: Finns det nåt program som man kan ha i datorn och på så sätt koda om guldkorten, istället för fjärren? Funderar på att köpa en box av märket SatHack(eller nåt), men det går tydligen inte att koda via fjärren har jag hört, eller?.
    Funderar på om det finns program + kortläsare för omkodning som förr med analoga kanaler typ.

Tacksam för svar!

MVH

du får ju köpa en programerare och bränna om kortet när du ska ha in nya koder.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

greco
    Gäst
    Ok, så långt e jag med. Men e man inte riktigt "up to date" så vet man inte hur och vilka program o läsare. Vill dock gärna lära mig o experimentera hemma.

Plz help

Om det hjälper

Greco---> Du behöver ha ett programerare(3.5 rekommenderas) och ett editeringsprogram.
    Var skaffar man hårdvara?---->läs i "övrig" under "adresser till nytta" Editeringsprogram och guider till editerinnsprogram hittar du i fil-guidersidan.
    Räcker inte ? då är det bara att fråga :wink:

Liknande ämnen

1. Omkodning?
    Av taido i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-16, 11:18
  2. Omkodning
    Av bajen i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-07-27, 08:16
  3. Omkodning!
    Av trollhattan i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-06-06, 21:17
  4. omkodning!
    Av hojmark2001 i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-17, 17:34

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss