Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Problem.

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Problem.

Jag har en kompis utom resavstånd med en dm600s. Problemet med min kompis är att han lyckas ställa in allt utom att söka in kanalerna. Kan någon vänlig själ skicka mig ett image där sirius och thor är låsta?

Hej

Är problemet at han är klåfingrig eller är han bara osäker på hur man söker kanaler? Vet inte riktigt hur du vill ha det

//snake

Spidde
    Gäst
    Klarar man inte en så enkel sak som att söka efter kanaler har man gjort fel som skaffat en dreambox.

problemet är helt enkelt att han inte fattar. Dumt av mig att råda honom till att skaffa en db. Jag har själv dm500c å vet inte riktigt hur det ser ut när man söker satteliter och kan därför inte göra en egen image till hans dm600s. Det jag söker är ett image med någorlunda nytt gemeni med sirius och thor's kanaler låsta och gärna i en kanallista. Det skullve verkligen underlätta.

Tack på förhand...

Det tror jag inte finns. Men gör man en kanalsökning samt skapar egna kanale så kan man ju enkelt göra en backup från dcc och lägga över den om det skulle krascha

//snake

Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2007
    Tackad
    4 gånger
    Är inte Thor och Sirius inlagda som default på PP?

Problemet är nog att man ger rådet att köpa boxen, hur den ska hanteras och ställen där vederbörande kan läsa sig till en massa. Sedan leker personen med boxen och "testar" utan att ha en aning om vad denne gör och när allt gått åt helvete ringer de. En klassiker som däckat både en och en annan god själ. I det läget finns bara ett svar: far åt pipsvängen och läs på.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss