Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Floppy-dtv & CD CDC7000?

  1. #1

    Floppy-dtv & CD CDC7000?

    Nån som kört denna kombo med cardsplitters Floppy-dtv & CD CDC7000? Kan man på nåt sätt byta boxid med nån mjukvara till floppy-dtv'n? Tycker det är för jävligt ringde CD och ville ha ett multi-abbonemang och sa att jag skulle köra det på en mce maskin men icke man är bunden till deras skitburkar. Kan man ringa o beställa nytt kort (säga att det gått sönder) och skita i att stoppa det i kombo boxen eller hur ligger det till?

  2. #2
    Floppyn har inget boxid, CD sysslar inte med boxid det är viasat som gör det.

    Trodde dessutom att CD släppt på det där med godkända boxar, jag har läst om folk som fått ta abb på HD paketet utan att ha deras HD box.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Så då bör det funka med en splitter och mitt originalkort då i denna kombination

  4. #4
    Jag har nollkoll på splitters.
    Om det inte är någon här som kan lämna besked så ta ett snack med dom du tänker handla splittern av, dom brukar ha koll på vad som fungerar eller inte
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Ok frågade dom i dag tyvärr pratar dom inte så mycket svenska så jag fick inga vettiga svar skulle återkomma i morgon då han hade en kollega som visste mer.

Liknande ämnen

  1. Ny Mjukvara cdc7000
    Av trollhattan i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-20, 20:51
  2. Linux på floppy
    Av triax i forum Linux
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-05-11, 20:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss