har en dm500c +orginal kort.. men får ingen bild vad behöver jag? meningen är ju att det ska gå att titta på tv genom den med kortet + att använda den som server.
ska detta vara så svårt?
har en dm500c +orginal kort.. men får ingen bild vad behöver jag? meningen är ju att det ska gå att titta på tv genom den med kortet + att använda den som server.
ska detta vara så svårt?
Att starta en ny tråd får varje tanke som dyker upp är inget som underlättar vare sig för dig eller någon annan som försöker hjälpa till, har därför slagit ihop 2 trådar så håll dig i denna nu.
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !