Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: DVB-T usb & cardsharing!

  1. #1

    DVB-T usb & cardsharing!

    Tjo!
    Spelar det någon roll vilken usb pinne man har dvs stödjer "rätt" prgram alla pinnar? Kan man se hdtv på pinnarna har nämligen inte sett om dom stöjder eller inte så jag antar att all avkodning sker i datorns processor, Dvs att alla stödjer hdtv?

    Vilken pinne är att föredra vill ha en som är framåt kompatibel dvs vista x64 drivisar borde finnas.

    Vilka program är det som gäller, vilket är bäst ?

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Rocholas Visa inlägg
    Tjo!
    Spelar det någon roll vilken usb pinne man har dvs stödjer "rätt" prgram alla pinnar? Kan man se hdtv på pinnarna har nämligen inte sett om dom stöjder eller inte så jag antar att all avkodning sker i datorns processor, Dvs att alla stödjer hdtv?

    Vilken pinne är att föredra vill ha en som är framåt kompatibel dvs vista x64 drivisar borde finnas.

    Vilka program är det som gäller, vilket är bäst ?

    Så länge pinnen stöds av det operativsystem du tänker använda är det lugnt. HDTV sänds inte över marknätet än så länge vad jag vet.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av bustabusta Visa inlägg
    HDTV sänds inte över marknätet än så länge vad jag vet.
    I STHLM + mälardalen så sänds det
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av T-bird Visa inlägg
    I STHLM + mälardalen så sänds det
    Ja jävlar det sänds visst. Gjorde precis en kanylsökning.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss