Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: nokia n95 2gb

  1. #1

    nokia n95 2gb

    Det kommer en ny nokia n95 2gb.
    vet någon om den har lins skydd som tidigare n95 eller som n95 8gb saknar?
    man repar linsen utan

  2. #2
    Varför köpa en N95 2GB? Köp N95-1 och lägg sedan in ett SDHC-kort. Jag slängde in ett 6GB-kort och det funkar finemang. Det ska garanterat funka upp till 8GB, men en gissning är att det kan funka med mer. Nokia ska nämlich släppa en N96:a med 16GB och vad jag vet skiljer inte mycket sig i operativet, så därför kan man anta att du kan slänga in 16GB på en N95-1 med :-) Fast N96:an hägrar.... mmmm, det kliar i fingararna....

  3. #3
    Donator forhikes avatar
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    560
    Tackad
    9 gånger
    kan alltid hoppas att dom förbättrar gpsen, alt sätter anslutning för extern gps antenn, antennen som sitter i nu är ett skämt på N95 och N95 8gb,
    nån som testat att tweka den?
    antennen sitter i botten kåpan, svarta som usb anslutningen kikar ut igenom.

  4. #4
    Jag kan varmt rekommendera Garmin till N95. Funkar lika bra som en Vanlig Garmin GPS. Man kan även köra in POI filer vilket jag själv tycker är viktigt.

    Om du vill ha en extern anten så kan du ju köpa en Blåtands gps puck.

  5. #5
    Frågeställningen var linsskydd !!!!!!!!!!!!

    Vill ni diskutera gps så gör det i en egen tråd isf att hi-jacka någon annans.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-06-09, 14:25
  2. kort funkar i nokia 9802 men inte i nokia 9800s
    Av jaimeestocolmo i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-16, 21:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss