Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Fråga angående AU och koder.

  1. #1

    Fråga angående AU och koder.

    Betyder inte Auto Uppdaterande att man ska slippa slippa slå in en massa koder? Vad skiljer isf ett sånt från ett icke AU-kort?

  2. #2
    Så rätt så. Har du au-kort behöver du inte göra något utom när det
    gäller PPV som sänds ut till unik adress.

  3. #3
    Cain0r
    Gäst
    med andra ord.. hade jag väntat med att bränna om mitt kort.
    så hade det hoppat igång va ?

  4. #4
    Så har jag blivit lurad av han som brände det åt mig då?:evil:
    Kanalerna försvann ju under eftermiddagen. Verkar som andra med AU-kort oxå råkade ut för det...

  5. #5
    För mig har dom försvunnit, har inte fått tillbaka dom ännu. Någon som vet något nytt om detta? Måste man bränna om kortet?

  6. #6
    myggan
    Gäst

    Au

    Vad har hänt med comhem eftersom AU-kort inte uppdateras, Har dom kodrat om via UA eller?
    Någon som vet varför AU-kort inte fungerar på vanliga kanalerna T.ex Canal +

    ***Editerad av Hoqqe
    CAPS LOCK är inte att rekomendera.

  7. #7
    referee75
    Gäst

    Hej

    Gå in under koder så hittar ni nya koder så att korten hoppar igång igen.
    De blir tyvärr så här ibland

  8. #8
    Vet ej men vet däremot att cAPS LOCK är en onödig och irriterande uppfinning... :wink:

  9. #9
    Nu hade det hoppat igång igen, utan att jag knappat in några koder. Det kanske är så ett AU-kort funkar? Jag har bara haft det några dar så jag vet inte hur det brukar bete sig...

  10. #10
    @hof
    Comhem har daterat upp opkey 0E via UA/MK0 under några dagar. Jag tror, var inte hemma och kunde logga, att de använde den nyckeln ett tag. Det borde betyda att alla som inte har kort med aktiva UA/MK0 inte får någon uppdatering och följdakligen kommer den röda rutan upp. Sedan kanske det blev något problem så man gick tillbaka och använde den tidigare nyckeln. Om det här fortsätter så måste man för att få ett AU-kort använda nycklar från ett kort som är aktivt.
    /gurra

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Fråga Angående programering
    Av lennis82 i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-09, 16:56
  2. Fråga angående piratkort
    Av Wallen i forum Övrigt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-03-07, 15:48
  3. Info angående senda koder
    Av Karl i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-24, 18:08
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-09-27, 14:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss