Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: TV4 Sport i marknätet!!!

Jag läste om det här tidigare idag, men jag förstod inte om jag skulle få dessa kanaler, tex comedy central i mitt kabeltv-paket, har redan bland annat tv4sport sedan tidigare.

Kommer dessa kanaler sändas i kabeltv-paketet?

Denna tråd handlar om det digitala marknätet. Om du får nya kanaler i ditt kabeltv nät är upp till din kabeltv-leverantör.

Det blev ju rätt bra till slut ändå. Om än lite väl mycket timeshare men det kommer man ju försöka bygga bort. Att Canal 7 får fortsätta sända är däremot bara att beklaga.

Thumbs up När börjar TV4 Sport sända?

TV4 Sport har rätt att börja sända den 1 april, men är det någon som har hört om de kommer att börja då eller senare i april???

Citat Ursprungligen postat av sodertalje Visa inlägg
    TV4 Sport har rätt att börja sända den 1 april, men är det någon som har hört om de kommer att börja då eller senare i april???
    De har sagt att de ska börja så tidigt som möjligt, men jag har inte läst någonting om att de ska börja just den 1:a april. Det skulle vara bra om de började sända då, helt klart.

Liknande ämnen

1. Nya kanaler i marknätet!
    Av GlaZz i forum Boxer
    Svar: 66
    Senaste inlägg: 2011-01-04, 18:26
  2. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-05-09, 21:07
  3. Marknätet
    Av Madness i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-23, 14:52
  4. Marknätet ?
    Av Klemman i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-06, 10:45
  5. analoga marknätet
    Av frejac i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-05, 12:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss