Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Fråga kring boxer!

  1. #1

    Fråga kring boxer!

    Jag har en cardserver uppsatt som fungerar, eller rättare den kommer att fungera till 30/4 då det blir svart igen. Vad jag har förstått beror detta på att autouppdateringen inte fungerar, jag kör Wincsc.

    Första frågan är fungerar au med acamd?

    Andra frågan, om det fungerar med Acamd och jag får det att fungera med den. Kommer då kortet att bli uppdaterat för dom andra datorerna i huset, som det är wincsc på?

    Hoppas någon kan hjälpa mig med denna något underligt formulerade fråga.

    Jag kör.
    GBPVR 1.2.9 (Ruskigt bra media centerlösning)
    Hauppauge HVR-1300

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Lorry Visa inlägg
    Jag har en cardserver uppsatt som fungerar, eller rättare den kommer att fungera till 30/4 då det blir svart igen. Vad jag har förstått beror detta på att autouppdateringen inte fungerar, jag kör Wincsc.

    Första frågan är fungerar au med acamd?

    Andra frågan, om det fungerar med Acamd och jag får det att fungera med den. Kommer då kortet att bli uppdaterat för dom andra datorerna i huset, som det är wincsc på?

    Hoppas någon kan hjälpa mig med denna något underligt formulerade fråga.

    Jag kör.
    GBPVR 1.2.9 (Ruskigt bra media centerlösning)
    Hauppauge HVR-1300
    Jag kör med Acamd å såvitt jag förstått så sänder den EMMm dvs AU.

  3. #3
    Hej, vad har ni för setup på acamd? Jag har problemet att det fungerar perfekt ett antal minuter och sen helt plötsligt kan den inte hitta nycklar på kortet, tuggar ett tag och kommer sen ev. igång igen. Har inte det problemet med yanksee. Cardserver är newcs 1.5 och OS är winxp. Har mitt boxerkort i en phoenixläsare.

    I övrigt fungerar aacamd perfekt med snabba kanalbyten etc. Om AU fungerar vet jag inte dock, har inte sett några EMM meddelanden alls i loggen.

Liknande ämnen

  1. fråga om boxer
    Av caturro71 i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-08, 17:27
  2. En nybörjar fråga om Boxer
    Av QlecKeN i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-12-30, 19:37
  3. boxer fråga...???
    Av Nisse213 i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-11-01, 10:49
  4. season interface fråga med boxer
    Av clas_f i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-08-24, 20:55
  5. [LÖST] Nokia boxer???fråga
    Av swärdet i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-09, 13:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss