Sidan 6 av 10 FörstaFörsta ... 45678 ... SistaSista
Resultat 51 till 60 av 95

Ämne: Conax hackat ?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av hinken Visa inlägg
    Operatörer har läckt nycklar förr, skulle kunna ha hänt igen.
    Det tycker jag låter knäpp.

Mvh Kalle

Operatörer har läckt nycklar förr, skulle kunna ha hänt igen.
    Har du någon form av belägg för ett sånt påstående?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Nej inga mer belägg än ord från personer jag litar på.
    //hinken
    Dm500C, DM600C utan hdd än så länge

Assumption is the mother of all fuckups.

Nej inga mer belägg än ord från personer jag litar på.
    Det är väl ingen som direkt påstår att en präst ljuger heller.. Men det behöver ju inte vara sant för det, han säger ju bara vad har tror och anser vara sant.

Själv tror jag nog mer på prästers, imamers och rabbiners budskap, än att CD skulle lägga ut nycklar öppet...

Att konkurrenter har gjort (eller iaf påstås) det är ju iofs en annan sak, men att tro att de skulle få Telenor ägda CD att byta från Telenor ägda Conax är väl lite väl optimistiskt.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    14 gånger
    Om det fortfarande är ljust med ett DiabloCam på Canal Digital så är DiabloCam autouppdaterande. För det skedde ett byte från key 24 till key 25.

Mvh Kalle

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Kalle_P Visa inlägg
    Om det fortfarande är ljust med ett DiabloCam på Canal Digital så är DiabloCam autouppdaterande. För det skedde ett byte från key 24 till key 25.

Mvh Kalle
    Det kom ut nya filer så fort bytet hade skett...

Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Det kom ut nya filer så fort bytet hade skett...
    Kalle kanske har fått det här om bakfoten .... eller är det Admin som inte riktigt hänger med i svängarna ?????

Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    14 gånger
    Enligt andra källor var det fortfarande ljust klockan 16.00 men jag la märke till keybytet klockan 13.30. Och några nya filer har inte synts till så det borde vara AU.

Mvh Kalle

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av csan Visa inlägg
    Kalle kanske har fått det här om bakfoten .... eller är det Admin som inte riktigt hänger med i svängarna ?????
    Jadu. Lär dig att man inte skriver arton frågetecken i svenska språket så ska jag ge dig mer respekt än vad du får av mig nu iaf. Har du inget viktigt att tillföra diskussionen kan du lika gärna skippa inlägget.

Citat Ursprungligen postat av Kalle_P Visa inlägg
    Enligt andra källor var det fortfarande ljust klockan 16.00 men jag la märke till keybytet klockan 13.30. Och några nya filer har inte synts till så det borde vara AU.

Mvh Kalle
    Jag hade då för mig iaf uw kom i en ny version efter keybytet. Men jag har väl fel isåfall då. Står så tidigare i den här tråden t.o.m. Möjligen så att de första versionerna inte hade au då, men de senare har det. Har ingen möjlighet att bekräfta detta själv, och jag litar inte så lätt på andra som skriver det.

Ljust det!

Liknande ämnen

1. CD hackat?
    Av razorx i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 22:31
  2. Conax hackat?
    Av Nicepoz i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 17:25
  3. Hackat NDS?
    Av Polisen i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-12-15, 14:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss