En person som säger det på chatten? Att han hört rykten om det? Inte mycket att komma med det eller...
En person som säger det på chatten? Att han hört rykten om det? Inte mycket att komma med det eller...
menar du dom som skriver i chatten på zappa så är ju 90% av dom så noobiga att dom knappt hittar framsidan på sina mottagare...
Ingenting är omöjligt. På den gamla M2-tiden hackade de filerna för att använda nycklarna i andra kort. Nu ska det finnas ett M2+-kort. Det t.o.m. finns filer för det som även ska öppna DigitAlb som är i CAS7. Tittar man på filerna påminner det mycket om det som cirkulerade för M2-korten både vad gäller sättet att ladda upp filerna och även i övrigt (och om det är så som jag tror säger jag bara en sak till dem som står bakom dessa M2+-kort: IDIOTER! Varför inte skriva adress och telefonnummer med?). Nu har jag förvisso inte sett M2+-korten och vet inte om de finns eller om det bara är en bluff, men ponera att de finns, då kan jag tänka mig att någon gärna skulle vilja hacka dessa filerna för att kunna titta på DB utan att skaffa ett av dessa gudförgätna korten. Som sagt, inget är omöjligt.
Nu vart det svart i rutan för diablo tittarna...
Kanske har konstaterats tidigare (isåfall kan ni bortse från det här inlägget) men AU är det ju då inte i alla fall...
Vad det gäller AU pratar du i natt mössan. För det har inte varit nåt Key byte.
Mvh Kalle
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
När det blir svart i rutan utan att det har varit ett keybyte, så kan man börja spekulera på anledningen. En autoupdate som inte fungerar avslöja man väl vid ett keybyte och det var key 22 igår och idag är det fortfarande key 22. Man kan tycka vad man vill men bara säger att det inte finns AU är att göra det lätt för sig.
Mvh Kalle
Intressant, undrar om det är nått i CAS5 som sker eller nått annat?
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !