Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Dm800 / Dm8000

  1. #1

    Dm800 / Dm8000

    Nån som vet när de tänker släppa ut denna på marknaden?

    Skulle ju redan ha varit här!!

  2. #2
    Det som är känt går att läsa här http://www.comhit.net/showthread.php?t=22384
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    DM800 finns nu att förhandsboka

  4. #4
    DM8000 har man kunnat förhandsboka sedan förra året, det betyder inte att den kommer...

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Snouser Visa inlägg
    DM8000 har man kunnat förhandsboka sedan förra året, det betyder inte att den kommer...
    ja eller 3 år sen ungefär =)

    men tydligen dom har halvlovat ett släpp på dm800 nu i aprill. men nu sägs de maj. hoppas för f*n att de inte blir samma visa. då har DMM gjort bort sig ännu en gång. men antagligen inte. säkert bara sen i produceringen m.m.. för jag antar att dom i nya dm800 inte har lika många buggar m.m som dm8000 haft. och att allt är planerat och färdigt för en release. det vore korkat av dom om dom gör om samma misstag igen. de finns ju en och annan dm800 ute redan dock ej för oss konsumenter.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  6. #6
    Spidde
    Gäst
    Nej detta blir nog en soppa med nya lovade leveransdatum. Funderar starkt på att avbeställa min 800 och köpa en CubeREVO istället.

  7. #7
    Funkar cuberevo och softcams någorlunda problemfritt?

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Vad jag hört från SatPro så verkar det som dom ska få in runt 26 april... Dock ej bekräftat... Detta gäller DM800...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Spidde
    Gäst
    Ja allt funkar bra och stabilt med cuberevon
    Om du tänker på cs

  10. #10
    Augusti är vad jag har hört vad beträffar 8000.

Liknande ämnen

  1. Dm8000
    Av ginoware i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 14:50
  2. Ps3 - dm8000
    Av umatron i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 16:16
  3. Ser mörkt ut för DM8000
    Av Deas i forum Dreambox
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 22:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss