Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Large i 3mån

  1. #1

    Large i 3mån

    Någon som vet om man kan testa Large(3mån) och sedan återgå till sitt small utan bindningstid? Eller får man 12 månader på sitt gamla abb sen?

    Mvh Fredde

  2. #2
    Har du provat att fråga Com hem?

  3. #3
    Då hade jag inte frågat här....

  4. #4
    om inte dom vet hur ska då någon annan veta...

  5. #5
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Tror nog han menar tvärtom; om han hade frågat Com Hem så hade han inte frågat här. Alltså, han har inte frågat Com Hem ännu.

  6. #6
    Kan nu meddela att det är 12-mån som gäller.

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2006
    Inlägg
    37
    Tackad
    1 gånger
    Jag kan ringa och fråga men orkar inte stå i kö nr 50 eller du kan maila till comhem info@comhem.se får svar inom 2-5 dagar det beror på när comhem har tid att svara på mail.

  8. #8
    Nu har det visat sig att man blivit blåst också, då Comhem väljer att INTE visa fotbolls-EM i HD, jag hoppas ni hjälper till att skicka klagomål till dom.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av ef98dpa Visa inlägg
    Nu har det visat sig att man blivit blåst också, då Comhem väljer att INTE visa fotbolls-EM i HD, jag hoppas ni hjälper till att skicka klagomål till dom.
    http://www.aftonbladet.se/pryl/tv/article2676299.ab

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-26, 22:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss