Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Canal Digitalkort för marksändning.

  1. #1

    Canal Digitalkort för marksändning.

    Hej!

    Jag har precis köpt Canal Digitals kombobox, och den kan ju både ta emot från satellit och marksänt. Det Canaldigitalkortet som sitter i undrar jag om det passar i en SonyTV med inbyggd digitalmottagare om jag köper en Conax CA-modul. Någon som vet om det kommer att fungera med detta kortet och en CA-modul för att ta emot Canal Digitals programutbud via det marksända nätet?

  2. #2
    nej det går inte Canal Digitals kort fungerar bra på Satellit . Om du vill ha kort till marknätet så är det Boxers utbud och kort som fungerar.
    Canal Digitals kanaler på marknätet sänds nämligen av Statliga Teracom/Boxer.

  3. #3
    Finns ingen anledning skaffa kort till Boxer om man har en combobox. Den tar ju in TV6, Tv4 lokalt gratis. Sen har man ju alla kanaler man behöver.

  4. #4
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Precis.

    ComboBoxen tar in alla digitalsända kanaler i marknätet som inte är krypterade.

  5. #5
    ja den tar ju in dom krypterade också, men du lär ju inte kunna kolla på dom utan kort

  6. #6
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Just de, hehe borde nog nämt de.

    Mitt inlägg låter som den inte kan ta in dom krypterade också. Mitt fel


  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    372
    Tackad
    12 gånger
    boxer=viaccsses

  8. #8
    fråga om canal digital anväder sig av boxer. Genom Canal Digitals kabeltv verkar man ju kunna få bra mycker mer kanaler än via boxer?
    Undrar lite vilken som är bästa att teckna och köra cs på nämligen, sugen på canal digitals digitaltv genom kabel då man verkar kunna få både alla canal+ kanaler men också tv1000? Om man kollar på canal digitals hemsida dvs över vilka kanaler dom har iaf. Ett måste är ju att man har säsongkortet under elitserien

Liknande ämnen

  1. ComHem digitalkort
    Av leifen666 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-28, 20:46
  2. Canal Digital med Canal+ multiab
    Av thomasiby i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 17:24
  3. får in canal + film3 men ej canal+ :(
    Av cliosport i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-01, 21:25
  4. Multibox för digital marksändning
    Av junior79 i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-05-26, 15:44
  5. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-20, 11:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss