Det låter logiskt faktiskt, D-Link är tokstora, större än Netgear. Sen så är det ju vissa ISP:er som har "Köp bredband från oss och få trådlös router på köpet!" och gissa vilket märke det är på den - D-Link såklart. Sällan man ser något annat.

Men smaken är som baken också ju - bara för att jag gillar SAAB betyder det inte att du tycker om dem

D-Link är inte det bästa märket på marknaden, det håller jag med om - men vill man upp i kvalité blir det ofta ganska mycket dyrare. Netgear, etc är efter mina tester inte bättre än D-Link egentligen. (som sagt, jag har testat ganska många märken och produkter och säkert flera märken många aldrig hört talas om ). Och nej, innan någon frågar, Cisco är inte heller något jag direkt tycker är jättebäst, stabila produkter kanske men de har problem att fungera ihop med andra tillverkare (pratar då om produkter för hemmamarknaden). Har haft tokmycket problem just med det - valde man enbart Cisco hela vägen fungerade det prima men om man skulle kunna fungera med andra märken var det kört. Därför kunde vi inte sälja ett paket med tex en Cisco router eftersom det blev strul om kunden hade annan utrustning som skulle funka ihop och för oss att hålla på med långa listor på vad som funkar och inte är inte att tänka på.