Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Rykte

Rykte

:?: Har hört via en polare att hans kompis fått tag på ett kort som är AU på ppv.Jag undrar om man kan ha det när man läser att först när en signal skickas till comhem för ppv så skickar dom en tillbaka.Eller är det så att det finns ett kort eller flera som har en universal nyckel eller typ något sådant.

Nej,det går inte att ha au till PPV när de sänder ut på au(unik adress).
    Inte ens c-h anställda har den faciliteten. :lol:

Mistänkte det ! Tack för svaret.

@Zamora
    Hur kan man veta att det det inte finns några unika UA som alltid uppdateras. Kan du bekräfta att det verkligen är så. Har du sett loggar som bekräftar det eller vad stöder du dina uttalanden på? Möjligheten borde väl annars finnas att det finns några speciella UA som comhem själva använder i t.ex. testsyfte.
    /gurra

Gurra

Det som är publik hittils är att såna kort finns inte. Det är inte Zamora som måste lägga fram bevis att de inte finns, utom de som säger att de finns .
    Hittis har vi hör om kompisar som känner kompisar eller syrrans kort,men inget mer konkret.
    ...Men jag hoppas verkligen att de finns :wink:

tom de som jobbar på comhem får lägga på PPV´n om de ska se nån PPV via kortnumret. så finns nog inget au-kort för PPV. Dvs iaf de som sitter i Kundtjänsten,

@allierad
    Jag har inte krävt bevis utan undrar bara på vilka grunder han gör sitt uttalande. Vad jag menar är att man kan inte göra ett sånt uttalande om man inte på något sätt konstaterat det själv, det kan i varje fall inte jag. Att många andra säger att det inte finns behöver inte betyda att det är sant. Vad som är publikt är väl rätt ointressant utan det som är intressant är väl vad som gäller. Jag för min egen del försöker reda ut det med hjälp av mina och andras kunskaper och har kommit fram till att det inte finns något som säger att det inte kan existera.
    /gurra

Gurra

Visst är det viktigt att påpeka vad som är publik, vill påmina dig om när man diskuterade om conax var knäkt eller inte inte.
    Det som man kan läsa i olika forum (det som gäller -hittils) är att det inte finns såna au ppv kort, hoppas verkligen att de kommer.
    Jag tänker inte ge mig in i en filosofisk-teologisk diskution om att vara...
    Det finns religion frihet i den är vakra landet och vill man tro får man tro vad man vill...vad jag VET nu är att såna kort inte finns
    Det var allt vad jag hade att säga i den här tråd.
    Tack

Liknande ämnen

1. Predasaurus 2.08 kommer sanning eller rykte ?
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 13:27
  2. Ett konstigt rykte?
    Av korden i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-09, 13:17
  3. Sant eller rykte??
    Av TouchMan65 i forum Canal Digital
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2004-07-24, 23:41
  4. Rykte eller Fakta?!
    Av tonkaa i forum Com Hem
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2003-12-27, 20:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss