Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: newCS + eyetvcamd strul!?

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av Mr.Mac Visa inlägg
    Jag har märkt liknande problem någon gång ibland, men det brukar släppa om man gör ett snabbt kanalbyte t.ex. bort från den krypterade kanalen, sedan tillbaka igen. (ibland hjälper det att vänta ett par sekunder) Tror det kan bero på svarstid från servern men är ej säker på detta. Har aldrig behövt "pilla" med eyetvcamd iaf.

    /Mr.Mac
    Har fortfarande kvar samma problem och det känns mer som eyetv vägrar connecta till servern efter att jag kollat på fria kanaler utan att jag tvingar den. Hade varit guld om någon hade en förklaring/lösning på detta.

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av cezium Visa inlägg
    Har fortfarande kvar samma problem och det känns mer som eyetv vägrar connecta till servern efter att jag kollat på fria kanaler utan att jag tvingar den. Hade varit guld om någon hade en förklaring/lösning på detta.
    Har samma problem, den kommer dock igång efter ett bra tag om man låter den stå på en kodad kanal. Känns som att det är en time-out som är alldeles för lång i programmet. Borde gå att ställa in...

Liknande ämnen

  1. EyeTVcamd
    Av jav i forum Mac OS X
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-09-09, 08:00
  2. Mac mini+eyetvcamd = problem.
    Av nihilisten i forum Mac OS X
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 23:07
  3. newcs + Boxer + Wi Cardsplitter + eyetvcamd
    Av Mr.Mac i forum Mac OS X
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-05, 10:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss