Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 22

Ämne: Vilka plugins har du?

  1. #1
    Seniormedlem CharlieX77s avatar
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlägg
    482
    Tackad
    11 gånger

    Vilka plugins har du?

    Tycker detta kunde bli intressant, vilka plugins använder du? vilken funktion har dom? finns ju en jäkla drös med plugins och de flesta har man mindre koll på i alla fall jag, sen är ju frågan hur mycket man igentligen använder sig av ett specifikt plugin när man väl provat det........
    Om du inte kan laga skiten med bruntape så är det inte trasigt

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2007
    Inlägg
    300
    Tackad
    4 gånger
    2sub/2lang, Gsub, Barry Allen, IMDB, Keyupdater, Hacksat keys, CCcaminfo. det är väl de som jag använder, sen finns vissa inlagda som jag inte orkat ta bort.

  3. #3
    gSub, Nabilo OpenVPN, G-Box Center, EPG Evolution är dom jag använder...

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlägg
    246
    Tackad
    2 gånger
    vilka kanaler får man in med hacksat keys?

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2007
    Inlägg
    300
    Tackad
    4 gånger
    Öh, Premiere, Private Spice, Digifilm....vet faktiskt inte riktigt alla.

  6. #6
    Hmmm, var inte meningen att även berätta vad respektive plugin gör också. Som ursprungsförfattaren säger så vimlar det av plugin med mer eller mindre fantasifulla namn, som med lite tur kan härledas till ngt meningsfullt (Barry Allen tex).

    Själv använder jag tex:

    IMDB (Internet Movie Database) - Ger detaljerad information om serien/filmen man tittar på som hämtas från databas på nätet. Skulle vara snyggt om den kunde hämta filmtitel från EPG för att ge info Innan man väljer att spela in eller planera att se ngt. Än så länge kan man bara få info om pågående prog.

    AutoTimer - Söker i EPG efter tex Titel (tex Prison Break) och spelar in när det dyker upp. Praktiskt när man vill spela in serier el liknande, kan även filtrera på tex kanal och tidpunkt för att undvika repriser. Har inte fått det att funka med Svenska bokstäver ÅÄÖ tyvärr.

  7. #7
    Seniormedlem CharlieX77s avatar
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlägg
    482
    Tackad
    11 gånger
    Tack GregB Helt korrekt vill man veta lite mer vad varje plugin gör och så vidare :=) Forstätt med fler, tycker det är väldigt intressant tack för alla inlägg
    Om du inte kan laga skiten med bruntape så är det inte trasigt

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av GregB Visa inlägg

    AutoTuner - Söker i EPG efter tex Titel (tex Prison Break) och spelar in när det dyker upp. Praktiskt när man vill spela in serier el liknande, kan även filtrera på tex kanal och tidpunkt för att undvika repriser. Har inte fått det att funka med Svenska bokstäver ÅÄÖ tyvärr.
    Låter lite som motsvarande till Tivo-system som finns i tex i USA.

    Man knappar in vilka genrer osv man gillar, och när något sådant kommer, så spelar den in det.

  9. #9
    Exakt, eller Boxers Navigator som de tror de kan få 35kr i månaden för...

  10. #10
    Seniormedlem CharlieX77s avatar
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlägg
    482
    Tackad
    11 gånger
    låter som ett bra plugin, tar nog hem det när jag väl fått min 7020 jag vänter på, tack för tipset

    Ang svenska bokstäverna, kräver programmet exakt titel? eller funkar det t.e.x. med prisÖn break :=) kan man då lägga in enbart break? eller dyligt?
    Om du inte kan laga skiten med bruntape så är det inte trasigt

Liknande ämnen

  1. Plugins i 7025:an
    Av shupez i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 11:35
  2. [LÖST] Plugins
    Av Johantohan i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-07, 21:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss