Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Vilka vill ha boxer till slut...

  1. #1

    Vilka vill ha boxer till slut...

    Såg nu att boxer ska öka kortavgiften till 598 kr om året.
    Det blir nästan 50 kr extra per månad.
    Förutom abbonemangs avgift.

    Snacka om att dölja kostnader..
    Dreambox 600 C
    Gemini 4.2

  2. #2
    Det är samma som viasat, canaldigital tar 676:-....
    Dreambox 7020s, Gemini 3.30

  3. #3
    Jag har sagt upp min ab redan det är väldigt dyrt !!!

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlägg
    246
    Tackad
    2 gånger
    jag sa upp mitt abb ochså..för dyrt för dom kanalerna..och inga HD kanaler..

  5. #5
    Ringde till boxer så fort jag fick det brevet!
    Sa att jag inte ville betala den höjda kortavgiften: hon sa att dom har rätt att höja avgiften!
    Då sa jag att jag ville köpa ut mig från kontraktet: Då svarade hon med en gång att hon kunde ge mig en fri månadsavgift som skulle kompensera för höjningen!

    Så jag tog det och får vänta tills mitt kontrakt har gått ut så säger jag upp skiten!

    Så testa detta ni oxå!

  6. #6
    ok, håller med om att det inte blir så prisvärt längre.... men vad finns det för alternativ?

    Rent tekniskt/praktiskt så har jag inbyggd Boxer kortläsare i TVn... Comhem boxar med separat fjärr och SCART.... njäe

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det är bara att hoppas att någon fristående aktör tar sig in på marknaden... I dagens läge så ett pris som ligger kanske runt 100kr billigare varje månade än t.ex. Boxer hade dragit MÅNGA kunder... Behovet och kunder finns... Bara någon aktör som vågar chansa lite som fattas...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av joemon2 Visa inlägg
    ok, håller med om att det inte blir så prisvärt längre.... men vad finns det för alternativ?

    Rent tekniskt/praktiskt så har jag inbyggd Boxer kortläsare i TVn... Comhem boxar med separat fjärr och SCART.... njäe


    Hade du upptäckt Dreambox så hade du nog inte varit så skeptisk till o-inbyggda boxar...

Liknande ämnen

  1. Ett mål till slut...
    Av Kalle_P i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 11:02
  2. Vilka kanaler vill du se i Sverige?
    Av the varan i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-03, 11:45
  3. vilka boxer går det att mata in kod på???
    Av Ravenofoden i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-07-13, 19:52
  4. boxer strul!vill ha hjälp.
    Av dicko i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-12, 16:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss