Sidan 1 av 6 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 59

Ämne: Har ni fått koder?

  1. #1

    Har ni fått koder?

    För er som kör newcs. Har ni fått nya koder till era kort?
    De kommer alltid den 15e men jag har inte fått några nya än.

    Entitlements for card 0
    .--------------------------------------------------------------------.
    | Provider | Class/Theme | From | To | Name |
    |----------|---------------|------------|------------|---------------'
    | 020500 | All | 2008-09-15 | 2008-10-30 | BOXER1
    | 020500 | 00 | 2008-09-15 | 2008-10-30 | BOXER1
    | 020500 | 00 | 2008-09-15 | 2008-10-30 | BOXER1

  2. #2
    Tyvärr inte denna månaden, jag fick använda en boxer receiver för att uppdatera mitt kort.
    Vet inte ifall dom har gjort något speciellt eller om det bara är något strul.

  3. #3
    Det har hänt mig förr även med mina digitalboxar och då har jag fått ringa. Självklart har de tjatat om att jag ska göra ominstallationer och allt vad det är men jag har bett om att få nya koder och då har det varit "suck och stön.. jaja tror inte det kommer funka" men det har det gjort ändå.

  4. #4
    Samma problem här. Har inte fått alla uppdateringar heller dom 2 senaste månaderna så jag fick ringa så skicka dom en manuell signal så hoppa dom kanalerna igång. Kanske dags o logga på något vis och kolla ifall det verkligen kommer några uppdateringar.

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Låter som någon bugg i NewCS... Jag har 2 boxer kort som rullar med gamla hederliga Newcamd och det fungerar skit bra... Klienterna kör Mgcamd med AU på 2st... Har inte behövt starta korten i en org box eller ringa Boxer på säkert 1,5 år om inte mer...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    Har fått koderna på rätt datum med newcs fram tills nu. Får se om kanalerna dör den 30/10. Slår en signal då och ljuger om att jag redan startat om och gjort en ominstallation.

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ser ut som samma hos mig och faktiskt med Newcamd... Har haft den 15de ett bra tag tillbaka men denna månaden (2008-10-15) verkar det inte ha kommit något... Vi får vänta och se vad som händer...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    Har kollat en väns kort som sitter i en originalbox och där finns inte heller nya uppdateringar så jag tror inte de e fel på newcs.

  9. #9
    De lär väl märka att något är fel när folk ringer ner växeln för att det blivit svart i rutan. Det kan ju ta ett tag att förklara hur man gör en ominstallation och kanalsökning. Doh. ;-)

  10. #10
    Samma problem här.
    Även testat att haft kortet i en vanlig box några timmar men får inga uppdateringar längre.

Liknande ämnen

  1. Har fått två kort!
    Av grandstoff i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 16:25
  2. fått in d+ spanien på 30 w
    Av rembrant i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-09-21, 05:24
  3. Fått min dragon men....
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-09-01, 16:30
  4. boxer har fått bakläxa
    Av ingedamp i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-13, 18:09
  5. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-25, 12:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss